Voor

Na

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LovingTweety schreef:Voor 6 zakken grind hoef je geen 10 keer te rijden toch?
manzano schreef:Een leuk idee voor mensen met een vijver.... we moeten de constructie nog wat mooier weg werken maar dit was even een test opstelling. Vind het heel leuk. Zo zie je de vissen ook nog
[ [url=m/JKqgD6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Annet_Dottie schreef:Pfff ik word momenteel echt gek dus ik val gezellig weer binnen om te vragen wie een tip voor me heeft..
Ik ben echt snel grind nodig voor in de tuin maar heb zelf alleen een scooter en fiets, de zakken zijn 25 kg en ik met mijn rugproblemen kan dat eigenlijk niet tillen, zal net moeten lukken als ik het goed doe..
Dus ja nu het probleem, hoe krijg ik 6 zakken grind hier thuis, zonder vervoer en zonder iemand in de buurt met een auto.
Ik vind om hulp vragen sowieso heel moeilijk, mijn vader werkt wel in de stad maar daar is het erg druk waardoor hij eigenlijk vaak niet weg kan, bang dat hij dan geen nee durft te zeggen ofzo.
Als ik het laat thuis bezorgen kost het 40 euro bezorgkosten (te belachelijk voor woorden), dus ik ben een beetje idee-loos aan het raken hoe ik nu toch echt aan grind moet komen, als ik nog iets wil met mijn mini moestuin zal het wel snel moeten.
Weet iemand hier een oplossing? Iets van een bakfiets ofzo is geen optie, het enige wat ik evt. nog weet is een winkelkar vol gooien met die dingen en ermee lopen naar huis maar dat word ook nog een heel lastig verhaal ben ik bang..
Eleionomae schreef:Ik ben vrijdag vrij. Ik moet even kijken of mijn nichtje of opa en oma dan ook kunnen dan is het wel te combinerens'ochtends dan gok ik