Ach, ik lees in de link dat de meeste apps er hooguit een seconde langzamer van worden. Dat vind ik persoonlijk best te doen. Als de batterijduur er idd niet té ver op achteruit gaat zet ik em gewoon erop zodra alles goed getest is
Dat is ook de reden dat ik nog steeds iOS 6 draai op mijn 4! Durf m ook eigenlijk niet te updaten, hij is nu nog acceptabel traag maar t moet niet erger worden..
Ios 7 heb ik al lang, en dat draait eigenlijk zo goed als vlekkeloos hij is nog altijd lekker snel en de batterij gaat nog ruim een dag mee, zelfs 2 dagen als ik niet op internet zit.
iOS 7.1.2 is idd prima en werkt erg fijn. Het was even wennen aan de pictogrammen, maar werkt goed.
Shiloh
Geplaatst: 18-09-14 12:53
Maar ik heb het erover dat iOS7 eigenlijk niet naar de 4 had gemoeten he, niet naar de 4S. Mijn 4 (en ik ben niet de enige) is er echt onhoudbaar traag van geworden. Daarom denk ik dus dat het misschien ook niet verstandig is om met een 4S naar iOS 8 te gaan, want ik denk dat die dat dus eigenlijk ook niet aankan. Zoals de 4, iOS 7 eigenlijk niet echt aankan (althans, dat was mijn ervaring)
Als ik een 4S had gehad, had ik nu niet geupdate denk ik. Mijn 4 irriteer ik me inmiddels zo hard aan dat ik blij ben als ik dat ding uit het raam kan smijten. (Niet dat ik dat ga doen hoor )
maikeltje
Geplaatst: 18-09-14 13:57
Vannacht vanaf 00.01 uur is iPhone 6 te bestellen bij Vodafone. Beetje jammer dat ze er nog niet bij vermelden wat ie moet kosten met een abbo.
_bokworst
Geplaatst: 18-09-14 13:58
*is nieuw in dit topic en propt zich er even tussen*
Ik heb net ios 8 gedownload op mijn 4s, hij is er niks slomer van geworden gelukkig! Zie alleen niet héel veel verschil met ios 7.
M'n ipad2 is hem nu aan het downloaden. Als hij bevalt ga ik hem ook op m'n 4s proberen, maar die moet ik eerst leegtrekken anders heb ik niet genoeg ruimte (staat veel muziek op)
Dus we zullen zien, en anders terug naar 7. Geld voor een 6 heb ik voorlopig niet
Ik heb iOs 8 dus vanmorgen op mijn iPhone 4s gezet en hij kan het prima aan hoor! Hij was ook nog op tijd klaar ook.
Iets héél anders. Zijn er meer mensen met een iPhone 4s waarbij de WiFi het een hele lange tijd heel goed doet. Dus zelf verbinding maken met een bekend netwerk enzo en dan langzaam wordt het opeens heel slecht en moet je altijd "helpen" en op een gegeven moment doet de WiFi het gewoon niet meer (kun je hem niet meer aanzetten)?
Ik had eerst een 4 maar die is gestolen. Toen wilde ik heel graag over naar een beter model ivm het vermoeden dat de 4 niet mee mocht doen met iOs 8. Helaas was ik te arm voor een iPhone 5 dus heb een tweedehands 4s genomen. Maar die doet dat dus af en toe. Als dat zo is moet ik hem föhnen en dan doet hij het weer.
Mijn 4s heeft geen problemen met wifi. Wel als ik in het buitenland ben geweest en een tijdje geen bereik had, dan wil ie nog wel eens moeite hebben met het maken van verbinding, maar dat komt echt bijna niet voor.
Wow bij je foto's is het inderdaad erg anders! Dacht eerst dat ik al mn foto's kwijt was maar het loopt nogsteeds prima op mijn 4s al wil ik over een tijdje wel overstappen op de 6
Nope hier geen problemen met de wifi!
Heb nu ook ios8 draaien op onze ipad 2, werkt ook prima!
Ik moet nog even wachten met mijn zakelijke iPad tot alle Apps zijn goedgekeurd voor iOS8. Voor de mobiele telefoons van de zaak is het geen probleem, want 95% is iPhone4 en kan niet eens updaten naar iOS8.
ik hoop dat ze de iPhone6 morgen bij Wehkamp hebben (dan kan ik precies aangeven welke dag en hoe laat ze hem bezorgen) want dan ga ik hem meteen bestellen
Bagheera_206
Geplaatst: 18-09-14 22:24
De Nederlandse tekstherkenning doet het prima. Hulde!
---edit Het gaat in ieder geval sneller dan typen dan op telefoon of iPad.
Pffffft 4,7 GB benodigd aan vrije ruimte. Lekker dan. Ik moet nog 2,3 GB aan zut verwijderen. Leuk hoor, een iPhone met maar 16GB. Volgende wordt écht groter qua geheugen
Probleem had ik ook Berdien.. Na enkele apps zat ik gelukkig exact op 4,5gb vrij
Bagheera_206
Geplaatst: 18-09-14 22:42
Berdien schreef:
Pffffft 4,7 GB benodigd aan vrije ruimte. Lekker dan. Ik moet nog 2,3 GB aan zut verwijderen. Leuk hoor, een iPhone met maar 16GB. Volgende wordt écht groter qua geheugen
Haha! Dat issue heb ik nu dus ook op mijn andere iPad.