Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kido schreef:booster schreef:Ja ik heb geen haast met een andere telefoon daarom zou ik evt willen wachten op de Iphone 6 maar de Iphone 5 was fijn alleen de Apple systeem vondt ik niet zo fijn als android
De 6 draait echt niet in ene op android![]()
De 6 gaat draaien op ios8 en hoe dat er precies uit komt te zien is nog niet helemaal duidelijk.
Lotje199 schreef:Hij ziet er wel goed uit qua specificaties! Ik weet alleen niet of je meer uit je budget kunt halen, maar dat weet Quad vast en zeker wel.
Edit: Als je dan toch voor grote telefoons kijkt kijk dan ook eens naar de Sony Xperia Z Ultra. Deze is wel nog een stukje groter maar oh wat is dat fijn! Ik heb hem zelf en alles is super snel, maakt mooie foto's, accu gaat ruim een dag mee en hij heeft een super mooi scherm! Bovendien is hij ook nog water- en stofdicht. Als je hem bij coolblue in het zwart koopt is hij 350 euro en krijg je er een oplaaddock bij ter waarde van 40 euro en ook een splitser voor in de auto dat je hem ook in de auto kan opladen. Voor vragen kun je altijd PB'en!
_Lobke_ schreef:Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe telefoon. Ik zit te twijfelen tussen de iPhone 4s en de samsung s4. Heeft er iemand ervaring met deze telefoons?