Topic telefoonkeuze

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kido

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 14:03

Een amac die nep verkoopt lijkt me stug...

booster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 20:46

Kido schreef:
booster schreef:
Ja ik heb geen haast met een andere telefoon daarom zou ik evt willen wachten op de Iphone 6 maar de Iphone 5 was fijn alleen de Apple systeem vondt ik niet zo fijn als android

De 6 draait echt niet in ene op android :')
De 6 gaat draaien op ios8 en hoe dat er precies uit komt te zien is nog niet helemaal duidelijk.

dat weet ik maar vindt het systeem van de iPhone 5 niet fijn daarom toen ook weg gedaan.
heb nu een Nokia die op Windows systeem draait en dit bevalt mij ook niet.
tot nu toe vindt ik alleen de android systeem fijn.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 16:52

LG G2 is binnen, tot nu toe is het een super toestel :D Alles werkt prima ,ookal is het eventjes wennen omdat ik van Samsung afkom. Camera ook al eventjes getest, ook super scherp! Was wel buiten, maar je kan echt ver inzoomen en dan nog is het haarscherp. Zitten wel handige dingen op het toestel.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 17:48

Ik heb mijn telefoon weer terug sinds woensdag! Ik ben nog wel bang dat hij weer vastloopt, is ook 1x nog gebeurt, maar misschien wil ik ook wel te snel :=

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 18:21

ben nu van een s3 naar s5 gegaan maar ik kon bij de s3 dus in mijn berichten slepen en hier moet ik dus de letters intikken of kun je dat instellen?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:34

Je bedoelt Swype? Dat moet je (gratis) downloaden bij de google playstore. Gewoon swype intypen en je vindt het. Heb het gisteren ook op mijn mobiel geïnstalleerd.

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:56

o ha ha k weet niet hoe dat heet maar dank je wel hoor zal eens kijken

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:05

Ja Swype is dit:
Afbeelding

Arrgh ik heb nu net dus woensdag mijn mobiel besteld, en nu is ineens op allerlei sites een aanbieding voor mijn mobiele telefoon :') Bij studentmobiel is nu de telefoon ineens €30,- goedkoper met het abonnement die ik heb genomen xD Bij kledingwinkels enzo kan je dat verschil nog terug krijgen als je daarmee terugkomt als er binnen een bepaalde tijd na aankoop ineens wat in de aanbieding was :+ Geen idee hoe dat met mobiele abonnementen zit eigenlijk xD Niet dat die €30,- nou veel verschilt, maar vroeg t me ineens af :P

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:23

Vind je de LG L2 niet gigantisch groot? :oo

Ik twijfel nog. Net een drukke periode achter de rug, dus nu ga ik echt beslissen.

Ik heb de volgende op het oog: Sony Xperia SP, Samsung S4 mini, Motorola Moto G en LG L90.
http://www.gsminfo.nl/mobiele-telefoons ... n&14430=on

Weten jullie of de accu's van deze toestellen verwijderbaar zijn? Dat vind ik toch wel een pré. En verder, zijn er nog essentiële verschillen?

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:43

dank jullie hopelijk kan ik een goede app vinden

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:53

De LG G2 bedoel je, Demo_love? Heeft wel groot scherm maar tot nu toe niet hinderlijk xD M'n broertjes hebben beiden de Sony Xperia Z en die is even groot :') Alleen mijn beeldscherm is groter omdat er minder grote rand omheen zit xD
En hij past ook nog gewoon in m'n broekzak heb ik vandaag gemerkt xD Das echt heel erg handig, kan k em tenminste meenemen naar mn werk O:) want ik wil die niet in de tas achterlaten, dus wil em altijd bij me houden in m'n zak ofzo. Anders zou ik iedere keer m'n oude mobiel mee moeten nemen (simkaart overplaatsen) Maar nu kan ik deze gewoon meenemen zonder bang te zijn dat ie gejat wordt ofzo.

Moet je ff bij de specificaties kijken van de telefoons.
Of gewoon googlen op de naam van de telefoon en dan 'verwijderbare accu' of iets in die richting.
Die van de LG G2 is niet verwijderbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 01:47

Ik heb de Motorola moto g 4g lite :) Hij bevalt me prima en goede kwaliteit ook. Alleen waar ik me aan stoor is de iet wat losse volumeknop, kan ik daar wat aan doen?

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:12

Lotje199 schreef:
Hij ziet er wel goed uit qua specificaties! Ik weet alleen niet of je meer uit je budget kunt halen, maar dat weet Quad vast en zeker wel.

Edit: Als je dan toch voor grote telefoons kijkt kijk dan ook eens naar de Sony Xperia Z Ultra. Deze is wel nog een stukje groter maar oh wat is dat fijn! Ik heb hem zelf en alles is super snel, maakt mooie foto's, accu gaat ruim een dag mee en hij heeft een super mooi scherm! Bovendien is hij ook nog water- en stofdicht. Als je hem bij coolblue in het zwart koopt is hij 350 euro en krijg je er een oplaaddock bij ter waarde van 40 euro en ook een splitser voor in de auto dat je hem ook in de auto kan opladen. Voor vragen kun je altijd PB'en!

Ja Sony, daar zit ik inderdaad ook naar te kijken!
Maar een vriend van mij heeft die, ik weet niet hoe hij ermee omgaat, maar die loopt nog wel eens goed vast...
Dus ik twijfel!

Ik neem sowieso geen LG meer, gaf LG weer hoop door de Optimus 4X HD te kopen toen die net uit was,
begin was hij top ... nu is het echt een rot ding .. haha

Hoesjes van de Note 3, kunnen die ook op de Note 3 neo?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:57

De LG G2 is niets dan lof. :)

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:00

Heeft er hier iemand de Huawei G610? Ik heb hem gisteren aangschaft nadat het beeldscherm van mijn Sony Z spontaan van binnen uit is gebarsten.

Ik ben erg benieuwd hoe jullie de Huawei G610 bevalt. :)

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:13

Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe telefoon. Ik zit te twijfelen tussen de iPhone 4s en de samsung s4. Heeft er iemand ervaring met deze telefoons?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:24

Ja, wat wil je weten?
Je kiest voor de iPhone vanwege IOS, anders heb je de keuze voor Android of Windows Phone. Ik ben wel van mening dat er betere keuzes zijn dan de Samsung Galaxy S4, kan je door het topic heen wel lezen. ;)

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:52

Ik ga wrs toch voor de S4 mini, vanwege de betrouwbaarheid en goede ervaringen met Samsung en het feit dat deze mobiel er in veel reviews toch wel goed afkomt. Ohja, en omdat de meeste andere mobieltjes van dit moment belachelijk groot zijn...

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 09:16

Quad schreef:
De LG G2 is niets dan lof. :)

Nu nog haha, wacht maar over 2 jaar :9

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 09:17

_Lobke_ schreef:
Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe telefoon. Ik zit te twijfelen tussen de iPhone 4s en de samsung s4. Heeft er iemand ervaring met deze telefoons?

Zelf zou ik dan voor de S4 gaan, gewoon omdat IOS toch een beetje beperkt soms.
En het nadeel van Apple vind ik die home button die best snel klem zit en dat het scherm snel breekt.
o en de 4S loopt (net zoals andere apple's) geregeld goed vast.

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 13:01

Ik ga voor de samsung s4. Bedankt voor jullie reacties :)

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 13:28

Ik had ook een samsung s4 slecht ding vond ik hij liep alsmaar vast viel elke x uit en me internet viel steeds uit, heb hem eenmaand geleden perongeluk laten vallen van tafel zat gelijk een scheur in niet in het klas maar in het scherm pfff neem geen samsung meer

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 13:55

Mijn Samsung Galaxy S2 heb ik ontelbaar keren laten vallen (altijd zonder hoesje of screenprotector eromheen) en is geen enkele beschadiging te zien. Nja alleen de randjes is het zilveren lak er wat af door slijtage, maar verder nooit iets kapot gehad :P maar misschien dat sommige telefoons er wat gevoeliger voor zijn xD

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 17:14

Ik breek even in. Overweeg na een Samsung en Sony gehad te hebben toch terug te gaan op Iphone.
Of ik geen ruzie krijg met ios valt te bezien. Aangezien ik verder geen hardware in huis heb wat op ios draait. Hoop dat ik gewoon de tools op een Windows bestuurde laptop kan downloaden zoals Icloud en ITunes..
Zullen zien.

Zal dan de Sony die ze gaan vervangen voor een nieuwe gaan verkopen..
Vondt Iphone nl wel fijn qua typen ed...

Wie van jullie heeft de ervaring van overgaan van Android naar ios? Verloopt dat makkelijk of?
En bv Deezer van TMobile werkt dat gewoon op Iphone of moet ik echt ITunes gebruiken staat me bij dat ik indertijd met Iphone 2 nogal vaak moest betalen om nummers te downloaden.Deezer kost ook geld maar is vast bedrag per maand.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 17:32

Ik val even binnen :)

Mijn moeder mag over 3 dagen haar telefoon verlengen en gaat dit dus ook doen omdat de telefoon die ze nu heeft echt kuren heeft.
Nou moet het een telefoon die goed te besturen zijn en de apps: Whatsapp, facebook en WordOn moeten erop kunnen.
Zelf heb ik rond gekeken naar de Iphone 4s en de Iphone 5c.
Iphone 4s is toch van glas dus eerder kans op barsten vergeleken met de Iphone 5c, want deze is toch van plastic?

Dus wie weet wat wijsheid is?