Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Tja ik vind het ook van een mug een olifant maken, als je niet kan tanken dan kan je ook niet eten. En anders gewoon digitaal tekenen, moest ik ook in de corona tijd. Mijn huis is ook weggegaan want ik mocht er van de notaris niet bij zijn om vervolgens te zeggen tegen de kopers dat ik niet kon!!!! Ze hadden een low budget makelaar, die dacht natuurlijk, scheelt weer een kop koffie (en ik drink niet eens koffie haha). Ik zou zeggen: niet zo miepen of je rijdt er heen of je tekent digitaal. So be it.
Edit: het is opgelost, zo zie je maar.
listiglistje schreef:Zonnetje81 schreef:Tja ik vind het ook van een mug een olifant maken, als je niet kan tanken dan kan je ook niet eten. En anders gewoon digitaal tekenen, moest ik ook in de corona tijd. Mijn huis is ook weggegaan want ik mocht er van de notaris niet bij zijn om vervolgens te zeggen tegen de kopers dat ik niet kon!!!! Ze hadden een low budget makelaar, die dacht natuurlijk, scheelt weer een kop koffie (en ik drink niet eens koffie haha). Ik zou zeggen: niet zo miepen of je rijdt er heen of je tekent digitaal. So be it.
Edit: het is opgelost, zo zie je maar.
Bij de verkoop van mijn moeders huis precies hetzelfdetoevallig ook Broekmans Eindhoven?
Achterom schreef:
Een hele moderne woning heeft geen radiatoren, want: lage temperatuurverwarming
Dat huis is hij zo kwijt lijkt me
Achterom schreef:Nee, het is niet mooi, maar ik merk dat ik niet goed begrijp hoe je dat precies bedoelde. Voor de verkoop nog "even" de leidingen infrezen is nogal een klusje.
Bovendien moet je je afvragen hoe relevant dat allemaal nog is op het moment dat veel mensen toch al overstappen op lage temperatuurverwarming en daarmee alle radiatoren sowieso van de muur af kunnen.
chevax schreef:Hoi Cayenne, lief dat je eraan denkt. We hebben een bod ontvangen. We liggen nog wel redelijk uit elkaar, maar dit is wel een bod dat een goede basis voor onderhandelingen is.
Ik heb door omstandigheden een paar dagen nauwelijks meegelezen hier, dus ik moet even teruglezen wie wat heeft gekocht, wie waarop heeft geboden, wie ik moet feliciteren, enzovoort.
HorsePassion schreef:chevax schreef:Hoi Cayenne, lief dat je eraan denkt. We hebben een bod ontvangen. We liggen nog wel redelijk uit elkaar, maar dit is wel een bod dat een goede basis voor onderhandelingen is.
Ik heb door omstandigheden een paar dagen nauwelijks meegelezen hier, dus ik moet even teruglezen wie wat heeft gekocht, wie waarop heeft geboden, wie ik moet feliciteren, enzovoort.
Ik moest ineens aan je denken @Chevax.
Ben je eruit gekomen met de mensen die een bod op je huis hadden gedaan?