Soort turquoise muur, in zowel woonkamer als bijkamer. Maar bijkamer is nog niet klaar. Ik behoud de luxaflex in woonkamer, bijkamer krijgt vitrage en turquoise gordijnen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:Jes schreef:Vroeger plakte ze tapijt op de muur![]()
Ik weet alleen dat ze er vlak voor hingen om de tocht tegen te houden want geïsoleerde muren hadden ze toen nog niet.
JustOneBite schreef:Help! Krijgen 22 augustus de sleutel van ons nieuwe huis!
Hierbij een (aangepaste) plattegrond met hoe het nu is, let niet op mijn tekenkunsten via telefoon haha.
[ [url=m/N1Nysw.png]Afbeelding[/url] ]
Het donker blauwe bestaat niet meer, het lichtblauwe is extra qua muren en de roze kruisjes die balkons zijn bij de woning gevoegd.
Vloer is al besteld en gordijnen ook.
1 muur word een groentint niet helemaal early dew maar wel die kant op. Maar hoe zouden we het indelen? Ik dacht de eethoek bij de keuken en het raam aan de zijkant van de woonkamer.
Maar aan welke kant dan de zithoek?
De gehele onderzijde van de plattegrond bestaat uit glas zo ook heel de rechter zijkant van de keuken. Dus ook daar hebben we rekening mee te houden. Vind het ontzettend lastig!
Heb trouwens wel heel veel onwijs toffe ideeën uit dit topic kunnen halen! Vind het fantastisch om te zien hoe een ander het inricht en er komen echt paleisjes voorbij!
karin1985 schreef:liekec schreef:Dat is Lush River van Flexa. Op de foto die ik voor mijn vorige post heb gepost was hij nog een beetje nat, beide kleuren van Flexa drogen een stuk dieper op! Vind het zelf ook echt prachtig![]()
Dank voor de complimenten!
Heb je nog een foto misschien van hoe hij opgedroogd is?
liekec schreef:Grappig dat je dat zegt, we hebben getwijfeld welke muur we wilden schilderen. Maar uiteindelijk niet gedurfd omdat we bang zijn dat het te donker wordt, en qua kosten. Verf is niet goedkoop en we moeten alles weer wit opleveren, wat waarschijnlijk ook weer 2 lagen nodig gaat hebben.![]()
Maar ben het wel met je eens, denk dat het best mooi kan zijn.
karin1985 schreef:liekec schreef:Grappig dat je dat zegt, we hebben getwijfeld welke muur we wilden schilderen. Maar uiteindelijk niet gedurfd omdat we bang zijn dat het te donker wordt, en qua kosten. Verf is niet goedkoop en we moeten alles weer wit opleveren, wat waarschijnlijk ook weer 2 lagen nodig gaat hebben.![]()
Maar ben het wel met je eens, denk dat het best mooi kan zijn.
Als je weer terug moet naar wit kost dat idd wel 2 lagen (al claimen sommige verven dat in 1x te kunnen. Als je helemaal safe wil zitten doe je 1 laag licht grijs en dan weer wit. Grijs dekt makkelijker en is vervolgens weer makkelijker te witten.
Ik begrijp dat je hier niet lang verwacht te blijven?