Van deze Photos neon had ik één blad. Al een jaar. Duurde mij te lang. Klein plantje bij in gestopt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:Kijk hoe schattig deze Philondendron Atom is.
[ [url=m/i6jHCw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van deze Photos neon had ik één blad. Al een jaar. Duurde mij te lang. Klein plantje bij in gestopt.
[ [url=m/Sgys89.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wildgirl schreef:Pocca locca, ik zou hem op de slaapkamer willen waar hij niet op de zon staat en redelijk koel qua temperatuur in de winter. Ik ga eens op jacht bij het tuincentrum.
magda_90 schreef:Kijk hoe schattig deze Philondendron Atom is.
Darah3 schreef:Wat schattig![]()
Ja sommige stekjes duren echt lang..
Mijn Golden Dragon is bijna een jaar in rust geweest, gooit er daarna ineens vier nieuwe bladeren uit??
En mijn Subhastatum doet na ruim een jaar nog steeds niks
Mossel schreef:Mijn philodendrons die en kneusjes waren en later aangeschaft groeien als een malle ( de rest overigens ook) behalve die
Air schreef:magda_90 schreef:Kijk hoe schattig deze Philondendron Atom is.
Die neon van mij groeit ook niet, nou ontdekte ik gister een plug in het plafond nog van de vorige bewoners dus
[ [url=m/21B4QL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als hij nu nog niet genoeg licht heeft om te groeien dan weet ik het ook niet meer
Vanmiddag toch nog even naar de Tuinland geweest voor nieuwe potgrond.. gelukkig was het super rustig en was je verplicht een karretje te nemen die ze voor je hem meeneemt ontsmetten en na gebruik weer. Goed geregeld wel, voelde ik me toch wat minder schuldig.
Luxorvalkje schreef:Oeh. De Florida ghost staat ook op mijn lijstje...
Ik zoek trouwens stekken van de gewone monstera.
Hier gaan mijn begonia en monkey mask als een malle. De stekken van mijn maranta hebben eindelijk veel genoeg wortels, heeft echt lang geduurd.
[ [url=m/jV7aB3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mY5ND6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/md31jE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hanafubuki schreef:Oh leuke vraag misschien, ik wil een plant op mn slaapkamer.
Raam op het noorden, in de ochtend heb je wat zon maar niet veel. Plant kan bij het raam dus kan wel veel licht vangen. Raam staat snachts open.
Ik dacht zelf aan een Monstera Deliciosa, Croton Petra (Codiaeum) of Epipremnum Aureum
Of misschien wel een Calathea.. iig een plant die ook formaat kan krijgen!
Wat zouden jullie kiezen?
@San, ja zat ik me ook net te bedenken. Als ik een plant bestel ga ik gelijk aaltjes en speelzand meebestellen