Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Symbeami schreef:Er komt eigenlijk te weinig paardenvolk kijken. Veel mensen hebben niets met paarden en die weten dan niet wat ze met zo'n bak en met stallen moeten.
Wat we wel aan paardenmensen hebben gehad, die zouden wel weiland bij willen kopen, maar dan werd het te duur. Of ze vonden alles te klein. Er is ook al eens een gezin met 3 kinderen wezen kijken, het huis heeft 3 kleine slaapkamers. Het aantal m2 kan ik nou eenmaal niet veranderen. Het is de helft van een dubbel.
http://www.funda.nl/koop/diepenveen/hui ... -30/fotos/
Symbeami schreef:Hamont heeft het bezichtigd en zij vond het helemaal leuk.Haar man vond het iets minder en weidegrond is hier dus best duur en zij wilden dan wel graag weiland er bij hebben. Wij hebben natuurlijk wel een totaal bodemprijs in gedachten wat we voor alles willen hebben. Het bosje kunnen we nog aan de overbuurman verkopen, daar heeft toch bijna niemand belangstelling voor. Ooit komt er echt wel iemand die het wil hebben.
ffjor schreef:Ik vroeg me alleen wel af...wij willen de waarborgsom overmaken naar de notaris i.p.v. een bankgarantie. Dit gaat van ons spaargeld, wat we ook nodig hebben voor de verbouwing. Daar hebben we rekening mee gehouden in de hypotheek. Maar die hypotheek, waar blijft dat eigenlijk? De waarborgsom (ons spaargeld) gaat door naar de verkopers, maar datzelfde spaargeld hebben we nodig om te verbouwen dus dat wil ik eigenlijk terug op mijn rekening van de hypotheekverstrekker. Kan dat? Hoe werkt dat?
Misschien een beetje een vaag verhaal maar wellicht snapt iemand het?(Berdien
)