Ik was altijd heel tevreden over t-mobile, maar het bereik is sinds 1/1,5 jaar drastisch verslechterd. Thuis moet ik steeds naar buiten lopen en in de meeste grotere gebouwen heb ik ook bijna geen bereik. Op festivals oid heeft iedereen om mee heen bereik, maar ik kan het vergeten hoor.
Ik heb nog geen melding gehad dat ik iOS kan updaten, maar ik wacht ook nog even tot de tweede update. Was me de vorige keer goed bevallen dat de bugs er al uit waren.
ik ben begonnen met m'n iPhone4S, als dat mislukt, maakt het niet veel uit, maar helaas, het lukt niet, iedere keer de melding dat de update is mislukt. Ik wacht dus nog wel ff een poosje voor ik de 5 en de iPad ga updaten, die heb ik wel dagelijks nodig
Hier was hij vanochtend klaar. Heb die favorieten/recent direct uitgezet omdat ik dat niet wil zien bij het afsluiten van apps. Verder nog niks geks gemerkt
Ik heb hem net aan iTunes gelegd en daar gewoon gezocht naar software updates. Hij is nu aan het downloaden.
8nnemiek
Geplaatst: 18-09-14 08:00
Ik wacht ook nog even met installeren totdat hij goed getest is Maar het klinkt allemaal erg leuk, al hoop ik dat de extra vrijheid voor ontwikkelaars niet ten koste gaan van de veiligheid tegen virussen enzo. Vooral het koppelen van apparaten binnen het gezin lijkt me handig. We hebben nu al de agenda en herinneringen gedeeld op de ipad, iphone en imacs, maar het is fijn dat er straks nog meer mogelijkheden zijn. Ik hoop alleen dat mijn iphone 4s er niet te langzaam van wordt. Heeft iemand het al op de 4s staan? Hoe is dat qua snelheid?
Meteen ook SwiftKey toetsenbord geinstalleerd, maar nog niet ingsteld en uitgeprobeerd hoor. Zit al weer op kantoor en mini ligt thuis. Mijn zakelijke iPad mag ik nog niet updaten naar iOS8.
Geeeen idee hoe lang het downloaden heeft geduurd. Zal wel paar uur geduurd hebben ivm de drukte. Heeft vanacht staan downloaden. Vanmorgen heeft het denk ik een half uurtje gekost om te installeren.
Ahw, mijn mobiel heeft te weinig vrije ruimte Toch maar es wat apps en foto's verwijderen dus..
Jess
Geplaatst: 18-09-14 09:21
Ik wacht denk ik even tot de meeste bugs eruit zijn en ik moet eerst m'n telefoon/foto's opschonen, hij heeft 5,8 gb nodig en ik heb maar 2,4 gb vrij op het moment.
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een tweedehands iPhone 5s. Nu kan ik een 5s 32GB van nog geen jaar oud, kopen voor 450 euro (wil er 425 van gemaakt krijgen) en een 5s 16GB voor 385 euro.
Zijn dit schappelijke prijzen?
Bagheera_206
Geplaatst: 18-09-14 09:51
8nnemiek schreef:
Ahw, mijn mobiel heeft te weinig vrije ruimte Toch maar es wat apps en foto's verwijderen dus..
Mijn zakelijke iPad ook. Dat is iig een extra beveiliging om niet per ongeluk te updaten.
Persoonlijk als ik een 4S zou hebben, zou ik het er niet op zetten. De 7 had eigenlijk al niet beschikbaar mogen zijn van de 4, maar 4 was daar zooooo traag van geworden! iOS 8 is een systeem gebasseerd op een véél snellere telefoon. Ik denk dat de snelheid en batterijduur er drastisch van achteruit gaat. Op een 4S, die ligt hardwarematig inmiddels zó ver achter.