Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Meestal doen alleen de bruidjes dat. Ik natuurlijk ook.
de dames zijn nogal wispelturig wat dat betreft maar we zien wel. Eerst maar eens een datum prikken en dan zien we wel verder.
huis is dan ook echt mijn huis met alleen mezelf om de lasten op te hoesten. Wil ooit wel een keer trouwen, denk ik. Maar ja, in je eentje trouwen is -nog- niet mogelijk
Hij behandelde me alsof ik een unicum was, maar ik weet wel beter. Ja, de kosten van mijn betaalrekening gaan weer een eurootje omhoog per kwartaal.
Het kan niet op daar.
Nou ja, wij zijn één van die 2 van de 3.
Het is op zich best leuk om eens mee te maken, maar dan moet je daar wel achter staan. Jou tijd komt ook nog wel.
En je kan natuurlijk altijd nog gaan carnavallen in een trouwjurk!
of dat 'landelijk' is weet ik niet. Maar ja, het is wel ergens op gebaseerd natuurlijk. Als je huis echt op de veiling belandt dan is 60% van de WOZ al reden tot juichen
waarom denk je dat banken zo happig zijn op NHG?
aan de andere kant, als je ziet wat voor ellende er weg komt uit sommige tophypotheken en verstrekkingen tot 130%..
Het is een stukje bescherming naar beide kanten toe. De bank wil overeind blijven en niet achterblijven met allerlei restschulden, zelfde geldt ook voor klanten.
Die mensen konden toch niet genoeg geld lenen...
HELP!