Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Purny, je maandbedrag van 146,- staat ook weer los van die 190,- . Per saldo betekent dus dat je in de maanden november en december 44,- terugkrijgt.
Maar zoals ik heb in mijn app zie, betaal ik op de 22e mijn maandbedrag en krijg ik het op de 24e terug.
Muronia schreef:Ik heb net mijn nieuwe tarieven van Oxxio gekregen die per 7 december ingaan. Stroom wordt 1 cent duurder naar 0,69 per kwh en gas wordt 0,40 goedkoper en gaat van 2,69 naar 2,29 per m3. Nog enorm veel, maar gelukkig wordt het lager in plaats van hoger.
EllyC schreef:ik begreep dat die pallets ok veel duurder waren geworden. Is dit dan nog wel lonend, Wildgirl?
Pinacolada schreef:Muronia schreef:Ik heb net mijn nieuwe tarieven van Oxxio gekregen die per 7 december ingaan. Stroom wordt 1 cent duurder naar 0,69 per kwh en gas wordt 0,40 goedkoper en gaat van 2,69 naar 2,29 per m3. Nog enorm veel, maar gelukkig wordt het lager in plaats van hoger.
Heb jij ook een los-vast contract? Ik betaal per november 0,89 per kwh en gas 3,38 per m3.
Alweer heel anders dan jij zegt.