Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
datum voor de verhuiswagen hier is ingepland. Nog 1,5 maand om het ingepakt te krijgen. Slik. De tweede fase is ook al getekend nu nog een onbekende periode wachten met de laatste fase. Maand of twee of iets meer of minder
ok is dit een normale gang van záken? Tot mijn verbijstering heeft mijn koper zonder enig overleg voor een notaris op 95 km bij mij vandaan gekozen.
Dat is dus heel wat diesel verstoken en het kost me een dag zo ongeveer. Is dit gebruikelijk of gewoon weg asociaal?
De notaris is nu de kopers aan het bellen over het hoe en wat.
ja ze mogen het doen maar echt fraai of sociaal vind ik het niet
Daarna heb ik pas geld.
ik ben geen ik geef gas en rem pas weer als ik er ben type. En ivm mijn beroerde weerstand rijd ik ook liever niet met ze mee.en dan zou ik daar staan ver van dan even huis zonder vervoer.
Die hebben gewoon alles via de makelaar en de notaris laten lopen. Daar zijn ze ook voor.
die inschakelen is wat lastig dan, ik zal er toch echt zelf bij moeten zijn bij de eindcontrole.
voor hun is het helemaal een enorm eind rijden, eerst ruim 140 km naar hier in de spits, en dan met een enorme omweg via de notaris weer terug. Nu moet ik nog een chauffeur regelen voor de zekerheid zodat ik in ieder geval veilig en vlot bij de notaris aankom.