Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:Ja dat zijn de leukere acties met Stockon, ik geloof dat veel mensen ook vergeten bij het kijken naar de prijzen dat die extra korting er nog afgaat en dat als je zo dicht mogelijk op een order van 25 euro gaat zitten dat wel gewoon even 48% is wat er nog afgaat!
Anoniem schreef:Alwiene schreef:Ja dat zijn de leukere acties met Stockon, ik geloof dat veel mensen ook vergeten bij het kijken naar de prijzen dat die extra korting er nog afgaat en dat als je zo dicht mogelijk op een order van 25 euro gaat zitten dat wel gewoon even 48% is wat er nog afgaat!
Ik zorg idd dat ik zo dicht mogelijk bij de 25 zit, en kies de bezorgtijd met een euro korting, dan betaal ik rond de 14 euro.
Dan maakt het niet uit als het product een paar cent duurder zou zijn.
Ik bestel overigens veel water met smaakjes (spa en sourcy) en Dolce Gusto koffie (cappuccino) en die zijn daar goedkoper dan bij sommige stenen supermarkten.
MoSt81 schreef:[ [url=m/LTL2Z5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit heb ik vandaag binnen gekregen. Het mega boodschappen pakket. De 10 euro die ik ervoor betaald heb is het net waard vind ik. Zeker niet meer.
Alwiene schreef:FrNo schreef:Ik had inderdaad ook niet verder gekeken en alleen gezien dat Jumbo iets goedkoper is. Maar met die kortingen wint Stockon het met grote voorsprong.
Ja dat is natuurlijk voorbij na je eerste 3 leveringen maar die zijn in ieder geval erg fijn!