oortjes hebben ze niet meer! ging vandeweek ook kijken.. allemaal weg

ze hebben trouwens nog wel 1 soort, maar de kwaliteit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nontie schreef:FuGeLiCu schreef:Ik heb voor het weekend voor een schap kleine canvas schilderijtjes gestaan, als ik nu moet gokken 15x15 of 20x20 cm. Zitten deze voorlopig nog in het assortiment of gaan ze er uit? Heb met een erg leuk schilderijtje in de hand gestaan en wil hem nu toch nog gaan halen.
En heeft action ook oortjes? (muziek luisteren)
Hier wisselt het assortiment van die schilderijtjes heel erg. Liggen bijna elke keer wel andere als ik er kom. Als je die ene echt wil zou ik zeggen gelijk halen van de week!
FuGeLiCu schreef:Ik heb voor het weekend voor een schap kleine canvas schilderijtjes gestaan, als ik nu moet gokken 15x15 of 20x20 cm. Zitten deze voorlopig nog in het assortiment of gaan ze er uit? Heb met een erg leuk schilderijtje in de hand gestaan en wil hem nu toch nog gaan halen.
Euforie schreef:Die donkerbruine tuinbeits hebben ze in roosendaal. (bij de kfc) Vanmiddag nog mee in mn handen gestaan
Jammer dat ik dat reismandje niet heb gezien. Had ideaal geweest voor mijn kipjes.
bobo2000 schreef:_Daniella schreef:Hebben ze bij de action ook opblaasbare luchtbedden? Voor in het water?
Ja die hebben ze!
Shirley schreef:[naam] schreef:Die donkerbruine tuinbeits hebben ze in roosendaal. (bij de kfc) Vanmiddag nog mee in mn handen gestaan
Jammer dat ik dat reismandje niet heb gezien. Had ideaal geweest voor mijn kipjes.
Ik heb de beits, bedankt!
Ennnnn....er stonden hier ook van die koffertjes!
Onderin bij de dierenspullen.
Daar waar GEEN roze octopusjes lagen
Meert schreef:Ik ben op zoek naar een hondenspeeltje die bij de Action werd verkocht. Het gaat om het roze speeltje.
[ Afbeelding ]
Bij de Action in Gouda en Zoeterwoude liggen ze niet meer. Iemand ze ergens anders nog gezien? Dit is tot nu toe het enige speeltje wat een tijdje heel blijft en mijn hond ook nog eens echt leuk vindt.