Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) en de balken eindelijk tevoorschijn kwamen, trok mijn vader ineens wit weg...nou dan weet je genoeg.

Hebben de grootste klussen opgepakt maar we zouden nog wel ff flink door kunnen met ook de woonkamer stucen en schilderen, plafond nog aanpakken, ook kozijnen en deuren binnen verven.. Blijf dat ook lastig vinden, wat doe je nog wel, waar steek je nog geld in en in hoeverre werkt het nadelig als je het niet doet... Zal denk ik toch moeten blijken als we kijkers krijgen want vanaf de foto's zie je al die kleine puntjes natuurlijk niet.

Ze wilde er erg graag vanaf, stond ook al leeg namelijk, en dit was hun bodemprijs.
Symbeami schreef:secricible schreef:Wow, tophuis heeft wel effect
Tot nu toe werden we dagelijks tussen de 10 en de 30 bekeken, nu vandaag al 70. Ben benieuwd of we daar kijkers op gaan krijgen...
Wij hebben geen tophuis, ons huis wordt gemiddeld 100 keer per dag bekeken op Funda.
Wat fijn zeg, zo snel al rond dan, en voor een goeie prijs dus!
Weet je ook waardoor kijkers uiteindelijk toch niet voor jullie huis gaan? Geen flauw idee of dat überhaupt wordt teruggekoppeld eigenlijk, maar met zoveel kijkers mag er toch wel eentje tussen zitten...
Ben nu superdruk met studie & werk, maar als er binnenkort weer wat meer tijd komt ga ik die idd nog wel even onder handen nemen. Is alleen zo'n fijne deur met allemaal richeltjes en kronkeltjes dus dat wordt ook nog wel ff een klus
ik las het net verkeerd