@Dems, pas was ik bij iemand die had grote takken strak langs de muur hangen en daar lantaarntjes aan gehangen. Dat vond ik een heel leuk idee, maar dat past misschien niet direct in jullie strakke interieur. Voor onder een veranda vind ik dat wel heel leuk.
Nog wat voorbeelden, ik vind die met gitaren echt fantastisch.
November willen we erin Precies weten we nog niet omdat alles wat we willen ook gelijk willen doen. Als je het doet moet je het goed doen. Morgen of zondag komt een vriend (elechtrischien/loodgieter) kijken voor de stopcontacten die we erin willen hebben ipv erop. En extra groepen en leidingen in de keuken omleggen.
Daarna komen de schilders, om te schilderen van de deuren/posten en kozijnen, en om te behangen.
Daarna de keukenzetter om de keuken te plaatsen. Daarna word de vloer gelegd. Hahah wie in welke volgorde komt weten we data nog niet. Haha
Volgens mij zijn de indelingen in heel de flat het zelfde Wat leuk dat ze daar ook woont.
Hebben jullie toevallig verstand van voorstrijk? Hoe lang van te voren kan ik voorstrijken? Kan ik dat bijvoorbeeld vandaag doen en over 2 weken pas behangen?
Heb mezelf alweer goed nuttig gemaakt vandaag. Zo m'n kozijnen en plafond (ja helaas houten schrootjes in de zelfde kleur als m'n kozijnen) in mijn keuken schuren. Wordt vast mooie troep
Alvast een vraag van mij. Bij de slaapkamer hebben we naast de deur een ruit zitten, boven de deur ook en die loopt dan ook door de de wand boven de muur die ernaast zit. Volgens jullie het nog?
Nu is de woonkamer heel licht dus willen we daar iets wat verduisterd als het nodig is. Hoe dit op lossen? Folie of iets wil mijn vriend absoluut niet.. Wie helpt?
kan dat niet gewoon met een langer touwtje die dan langs de kast hangt?
Steenbok12
Geplaatst: 30-09-13 22:30
Ik kom weer even binnenvallen voor ideeetjes . Ze gaan mijn appartementje renoveren (Nieuwe keuken, badkamer, toilet, centrale verwarming, isolatie en buitenkant renoveren, nieuwe voordeur etc.). Heb vandaag mijn keuzes mogen maken in de modelwoning. Ik heb deze kleur kastjes gekozen en het soort antraciet aanrechtblad. . Dat donkere komt ook terug in de vloer van mijn badkamer/toilet. Straks staat de hele boel op z'n kop en dan wil ik daarna eigenlijk ook in ieder geval keuken/toilet aankleden en nog zelf wat gaan klussen. Dus ik kom eventjes meegluren voor ideeen.