Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ash_

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 01:48

Intressant dit allemaal.!! Ben nu druk aan het klussen in mijn eerst eigen huis. Moet dus meer op de centen letten :P

Ga nu al regelmatig naar de haagse markt maar nog niet genoeg :P

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:33

Ik had beetje pech deze week, zorgverzekering was afgeschreven en zag dat vriendlief dus niet voor gespreid betalen had gekozen dus geen boodschappen geld deze week. Gelukkig heb ik voorraad en heb ik nog wat dingen kunnen maken.
Alleen even naar de lidl om prei te halen 0,19 per stuk. Dan ga ik morgen een lekkere pan marine nasi (blauwe hap) maken en daar kunnen we ook twee a drie keer van eten.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:46

Dat is balen zeg!

Hier net voorraad boodschappen gehaald. Emte heeft hele goede aanbiedingen :D was nog geen €17 kwijt voor:
2 zakken boerenkool (1 invriezen)
1 zak hutspot
Verse andijvie
6 bananen
4 zakjes kaassaus
Pannenkoekenmix
Mr muscle voor in de wc
Brood (welke al €2 was :+ )
Danoontjes voor dochter
2 liter melk
Pak vla
5 kipkrokant schnitzels
Krieltjes
2 worsten voor bij de boerenkool
Smeerkaas

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:50

Barbabientje schreef:
Nientje: jou onderschrift _O- Moet er elke keer weer om lachen :=

en er is niks over gelogen :+

Misschien zaterdag ook even langs die budget shopper in almere.
Alleen zit mijn vriezer nog te vol -O-

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:38

Vandaag liep ik langs onze c1000 die binnenkort gaat sluiten, volgende week zaterdag vanaf 08.00 hebben ze 50% korting. Alleen niet op vers. Maar wat bedoelen ze nou met vers?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:44

Brood, groente, kaas, vlees en vleeswaren. Alles wat je vers kunt kopen in de winkel, de rest is houdbaar.

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:48

C_arola schreef:
Brood, groente, kaas, vlees en vleeswaren. Alles wat je vers kunt kopen in de winkel, de rest is houdbaar.

Hhmm da's jammer. Dan maar houdbaar inslaan dus :D Helaas moet manlief werken dus ben ik verplicht om m'n zoontje mee te nemen.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 15:15

Hoe oud is je zoontje en kan er niemand oppassen? Ik heb 1x mijn zoontje meegenomen, was toen 8 maanden ongeveer en dat ging goed, maar hij is ook makkelijk dat scheelt.
Anders iets van speelgoed ofzo meenemen zodat hij wat te doen heeft.

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 15:26

Hij is 3,5 :D Ik moet er denk ik gewoon op tijd zijn en dan een winkelwagentje scoren, dan kan 'ie daar gewoon in zitten.

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 15:29

Wij hebben onze dochter ook gewoon in de winkelwagen gezet, of ze het nou leuk vond of niet.
Ik had mijn man wel mee naar de uitverkoop van de C1000.
4 handen graaien meer dan 2 :P :+ :D
en het was onwijs druk in ons kleine dorpje,je kwam er met de wagen niet doorheen,dus met z'n 2-en was wel makkelijk :D

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 09:34

Net naar de markt geweest

voor 7.50 heb ik voor 2 weken fruit in huis

heb 6 paprikas
20 kiwis
4 bakken aardbeien
2 bakken frambozen
5 appels
en half kilo bananen

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 09:52

Netjes hoor Olympia!

Wij net ook goede inkopen gedaan!
Een kilo prei voor 60 cent, 2 kg elstar appels voor 2 euro bak druiven voor 1 euro en 6 pruimen voor 1 euro.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 09:57

Ik heb gisteren wat boodschapjes gekregen van mijn moeder.
- handzeep
- keukenrol
- appels
- mandarijnen
- pakje satesaus
- en fles limonade ( kervican ofzoiets?) ik wou goedkopere pakken maar mijn moeder zei dat ik moest pakke wat we lekker vonden en niet wat het goedkoopst was, uit fles is niet te zuipen pak maar blik.

Was ook weer besparing, lieve mama.

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:42

Net toevallig weer de AH bonusaanbiedingen voor volgende week bekeken...
Dit doe ik altijd op zaterdag aangezien ik dan mijn weekboodschappen haal, als er dan dingen op mijn lijstje staan die volgende week in de bonus zijn dan ga ik ma/di/woe nog een keer specifiek om die dingen te halen.

Waar er deze week echt niets voor mij bijzit in de bonus, is volgende week weer wel interessant... blijkbaar zetten ze de 'oorlog' nu door want de aanbiedingen zijn vlgs mij beter, maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat ik die producten meer gebruik.
Ze hebben veel vlees (de goedkopere soorten) in de aanbieding, kipfilet(4,99/kg), hoh gehakt(1.99/500gr), braadworstjes(40%/4), rundertartaar(40%)

Aankomende week haal ik weer een paar pakjes/bakjes boemboe van eigen merk want deze zijn 2e halve prijs, want ik wilde toch weer een pan nasi maken aankomende week en heb nog maar 1 bakje in voorraad.
Verder haal ik wat braadworstjes (40% korting) en broccoli (mits ik deze vandaag niet goedkoper op de markt vind) en kan ik broccolistamppot maken, ook rundertartaartjes neem ik maar mee al weet ik nog niet wat en wanneer ik het ga eten, maar kan altijd de vriezer in.

@wemkelover,
Fijn zo'n actie van mams :)
Ik ben het met je eens hoor de wat duurdere siropen zijn echt lekkerder. Ik had vorige week KC (karvan cevitam) meegenomen vanuit de digros aanbieding (3 voor 5 euro), en vind het echt lekkerder, ik gebruik trouwens ook wat minder siroop daarmee, smaak is nl wat sterker.
En de mandarijntjes beginnen alweer lekker te worden maar zijn nog best prijzig momenteel :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:59

Annemiek, waar heb je die al gezien? Ik ben ook benieuwd naar de bonus aanbiedingen voor volgende week.

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 14:22

Davinia_ schreef:
Annemiek, waar heb je die al gezien? Ik ben ook benieuwd naar de bonus aanbiedingen voor volgende week.

http://www.ah.nl/appie/bonus/volgende-week

Er staan nu 2 tabs, een van de bonusaanbiedingen van deze week, en de andere tab is voor de aanbiedingen van volgende week (gaan op maandag in)
Op zaterdag (rond het middaguur) komen de aanbiedingen van de week erna op de site te staan, hier baseer ik dus voor een deel ook mijn boodschappen van zaterdag op.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 15:53

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 15:55

Wij krijgen de AH folder altijd op zaterdagochtend vroeg bezorgd, ideaal! Heb ook al wat aanbiedingen gespot die we gaan halen volgende week :D .

Verder weekboodschappen hier weer afgerond. Inclusief een gesneden stokbroodje met 3 soorten salades voor vanavond waren we deze week iets meer dan 37 euro kwijt :D .

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 15:59

Netjes hoor Chantal :j.

Ik heb even wat extraatjes gehaald voor vanavond/morgen. Ben wat dingen aan het bakken maar bijna alles wat ik daarvoor nodig had, was op. En wat lekker stokbrood en luxe kaasjes enzo. Ben je zo weer 15 euro lichter :=.

Heb bij de op=op wel flink shampoo enzo ingeslagen. Was voor 3x shampoo, 3x conditioner en twee bussen scheerschuim 13 euro kwijt!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 16:15

Had met veel pijn en moeite mijn konijnen toch op marktplaats gezet omdat ik ze in mijn huidige woonsituatie niet genoeg meer kon bieden. Reageerde een super enthousiast en lief vrouwtje. Wilde alles in principe gewoon zo mee geven omdat ik allang blij was dat ze naar een fijne plek gingen en ik de komende jaren waarschijnlijk toch geen dieren kan nemen. Ze bleven bij elkaar, weer de tuin in en met een gezinnetje met drie kinderen dus genoeg aandacht. Dus had ál mijn konijnenspullen (binnenhok, buitenhok, voer, panelenren, reisbak, zaagsel etc. meegegeven.

Omdat ze zo blij was kreeg ik een cadeau kaart van de etos t.w.v. 25,- . Vond dat zo lief, maar was er stiekem zelf ook wel blij mee. Moest nog wat dingen hebben, was veel 50% korting of tweede gratis en had nog wat extra dingen die ik ndoig had. Moest eigenlijk 43,50 afrekenen. Na korting nog maar 27,30 en met de kortings kaart uiteindelijk dus maar 2,30 := . Dat vond ik nog eens leuk winkelen :D

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 18:28

Destino schreef:
Wij krijgen de AH folder altijd op zaterdagochtend vroeg bezorgd, ideaal! Heb ook al wat aanbiedingen gespot die we gaan halen volgende week :D .

Hier krijgen we de ah folder wel maar naar gelang de (zaterdag)bode zin heeft lol, de ene keer ligt hij 's morgens in de bus de andere keer zondag, maandag komt ook regelmatig voor en we hebben hem zelfs een keer op woensdag gekregen (was hij het vast vergeten lol).

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 22:36

Wat lief Chantal :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 09:52

De AH folder krijgen wij niet en de overige folders krijgen wij vaak pas op dinsdag :\

magrietJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 12:15

De sinaasappels worden echt slechter. Heb een lacht bij de winkel ingediend dat ik de laatste 2 weken van 2 netten de helft kon weg gooien. Kreeg ik deze week het net gratis mee. Vond ik wel netjes. Ook hadden ze een aanbieding van 5 pakjes met 4 schnitzels voor 10 euro. Daar zeten kaasschnitels, gehaktschnitzels en shoarmaschnitzels bij dus daar kunnen we weer lang mee toe

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 12:28

Magriet klnkt goed die vlees aanbieding. Waar wasj e geweest?