Is het denken jullie verstandig om de 4s te nemen? De 5 vind ik te duur per maand... Ik kan hem dan pas eind November, maar ben bang dat ze hem da niet meer hebben....
De 4s bedoel je dan neem ik aan? Ik zou het persoonlijk niet meer doen aangezien het al een enigszins verouderd type telefoon is en dat in de loop der jaren alleen maar meer gaat worden. Ik ga ervan uit dat je nog minimaal 2 jaar van die telefoon gebruik moet blijven maken. Ik weet ook niet hoe lang iOS nog ge-update wordt voor de 4s.
Kijk anders eens om los de 5c te kopen met een sim-only abonnement. Ben je vaak veel goedkoper uit als je het over 2 jaar berekend. De 5c is nu in prijs verlaagd. De 5s ook trouwens maar is dan nog steeds duur.
Nou hehe, vanaf 19 september 00:01 kun je bij kpn en vodafone de iphone 6 bestellen en vanaf 26 september gaan ze verzenden op volgorde van bestelling.
Super frustrerend alleen dat ze nergens prijzen geven wat je zou moeten bijbetalen bij een abbo.
Heeft iemand hier misschien ervaring met het vervangen van het scherm van een iPhone 4? In principe werkt hij wel, maar er zit een witte waas over het hele scherm, mijn broer denkt dar het temaken heeft met dat een schroefje o.i.d. te strak aangedraaid zit (in combinatie met de gevoeligheid van het scherm). Maar weet iemand waardoor die witte waas komt en hoe je het op kan lossen?
Hoe krijg ik in hemelsnaam dat U2 album van mijn iPhone af? Ik heb alle guides op internet al gevolgd en het grootste gedeelte is weg. Maar hij heeft 2 nummers al van de cloud afgehaald en op mijn telefoon geplempt, en die krijg ik er echt met geen mogelijkheid af. Ik heb echt hulp nodig want ik begin inmiddels behoorlijk kwaad te worden en mijn scherm is juist net weer gerepareerd
Ik hoop de 6 te kunnen kopen in Amerika, ga daar toch heen op vakantie. Het is even kijken of er een unlocked versie komt of dat de t-mobile versie internationale simkaaren accepteerd
Ja, ik ga dus ook bestellen. Ben alleen bang dat het teveel bijbetalen wordt, en dat ik een maand wachten moet. Prijzen bij de abbo's zijn nog niet bekend namelijk. Ik weiger vanwege de vraag meer te betalen dan nodig. Dan wacht ik wel weer langer.