Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:Siers83 schreef:Ik kijk meestal op bol voor boeken en synchroniseer dan. Maar heb ook de kobo app, voor als de bol app het weer eens niet doet
Ah ze doen het dus allebei?
Zal het eens uitzoeken en de app eens installeren.
Keizerinnnn schreef:Ik kom mij even melden. Ik heb vorige week van mijn verjaardagsgeld de Kobo Libra gekocht op aanraden van vrienden. Inmiddels al 3 boeken uit en 1 op de helft (bij mij is het alles of niets, als ik een goed boek lees blijf ik lezen).
Nu ben ik wel benieuwd, hij heeft 32 gb opslagruimte dus dat is genoeg voorlopig. Maar stel ik verwijder een boek van de Kobo om ruimte te maken/ andere boeken beter te kunnen vinden. Verwijder je hem dan ook uit je gelezen lijst die bij activiteit staat? Vindt het namelijk wel leuk om bij te houden hoeveel ik de komende tijd ga lezen en dan heb ik een mooi overzicht wat ik al gelezen heb.
En heeft iemand aanraders voor een hoesje. Ik vind hem zo zonder hoesje het prettigste lezen, maar ga hem meenemen op wintersport en mij kennende zal die vast nog eens vallen. De hoesjes van de MediaMarkt vond ik met 45 euro toch eigenlijk echt wel te duur.
Roosch schreef:Ja, klopt.
Voor bier geldt hetzelfde voor mij. Ik drink het liever dan dat ik bijhoud wat ik drink.