Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
1234 schreef:Oeii hoop ook voor je dat hij gefixt wordt!
En is de LG G2 mini wat? Is ook alsnog groot scherm, maar is wel goedkoper dan de LG G2
Weet alleen niet of daar ook zo'n goede accu in zit. Voordeel van deze is dat er wél uitbreidbaar geheugen in kan, SD kaartje ofzo. Maar heeft wel minder werkgeheugen.
LiiNd_Y schreef:Toestel kost ruim 350 euro. Als ik bij Belsimpel een Telfort abonnement neem, kom ik goedkoper uit. (scheelt misschien maar 30 euro ofzo) Of wil je persee bij T-mobile blijven?
Maarja ik ga 16 juli verlengen, en dan neem ik een Telfort abonnement met de LG G2(betaal ik 20 euro per maand voor 150 minuten/sms en 500 mb, en eenmalig 128 en dan nog 50 cashback)
LiiNd_Y schreef:Toestel kost ruim 350 euro. Als ik bij Belsimpel een Telfort abonnement neem, kom ik goedkoper uit. (scheelt misschien maar 30 euro ofzo) Of wil je persee bij T-mobile blijven?
Maarja ik ga 16 juli verlengen, en dan neem ik een Telfort abonnement met de LG G2(betaal ik 20 euro per maand voor 150 minuten/sms en 500 mb, en eenmalig 128 en dan nog 50 cashback)
demo_love schreef:Quad schreef:Motorola Moto G 4G is inderdaad nog niet leverbaar, maar is wel een verbetering ten opzichte van de Moto G, verwisselbare accu, MicroSD slot en 4G mogelijk.
En hoe zit het met de Moto X?