Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charaz schreef:Maar loopt de oude dan ook pas over 6 dagen af?
purny schreef:Ik kan nergens mijn nieuwe tarieven vinden, alleen mijn nieuwe termijnbedrag. Dit is nog zonder de 190 euro tegemoetkoming volgens mij
purny schreef:secricible schreef:meestal wordt verrekend met het laatste termijn. Dus dan is het je eindafrekening - laatste maandbedrag = wat je krijgt.
Ik kan ook nergens het bedrag van de tegemoetkoming van 190 euro vinden op de jaarafrekening....
purny schreef:secricible schreef:meestal wordt verrekend met het laatste termijn. Dus dan is het je eindafrekening - laatste maandbedrag = wat je krijgt.
Ik kan ook nergens het bedrag van de tegemoetkoming van 190 euro vinden op de jaarafrekening....
purny schreef:Essent schrijft dit:
Je ontvangt in november en december een tegemoetkoming van € 190. Is je termijnbedrag al afgeschreven voor we deze tegemoetkoming hebben verrekend? Geen zorgen, dan betalen we € 190 aan je terug. Dit bedrag staat uiterlijk aan het eind van de maanden november en december op je rekening.
I'm confused...
purny schreef:Essent schrijft dit:
Je ontvangt in november en december een tegemoetkoming van € 190. Is je termijnbedrag al afgeschreven voor we deze tegemoetkoming hebben verrekend? Geen zorgen, dan betalen we € 190 aan je terug. Dit bedrag staat uiterlijk aan het eind van de maanden november en december op je rekening.
I'm confused...
Suzanne F. schreef:purny schreef:Essent schrijft dit:
I'm confused...
Wat snap je nou niet Purny?
purny schreef:purny schreef:Essent schrijft dit:
I'm confused...
Of die 190 euro meegenomen is in mijn nieuwe maandtermijn van 146 euro. Of dat ie bij de jaarnota is bijgezet.