Nicolien schreef:Heeft de Action ook witte vierkante 3D fotolijsten? Zo nee, welke winkel heeft deze dan wel redelijk goedkoop?
Niemand die dit weet?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meert schreef:Ik ben op zoek naar een hondenspeeltje die bij de Action werd verkocht. Het gaat om het roze speeltje.
[ Afbeelding ]
Bij de Action in Gouda en Zoeterwoude liggen ze niet meer. Iemand ze ergens anders nog gezien? Dit is tot nu toe het enige speeltje wat een tijdje heel blijft en mijn hond ook nog eens echt leuk vindt.
Meert schreef:Ik ben op zoek naar een hondenspeeltje die bij de Action werd verkocht. Het gaat om het roze speeltje.
[ Afbeelding ]
Bij de Action in Gouda en Zoeterwoude liggen ze niet meer. Iemand ze ergens anders nog gezien? Dit is tot nu toe het enige speeltje wat een tijdje heel blijft en mijn hond ook nog eens echt leuk vindt.
[ Afbeelding ]
Shirley schreef:Meert schreef:Ik ben op zoek naar een hondenspeeltje die bij de Action werd verkocht. Het gaat om het roze speeltje.
[ Afbeelding ]
Ik heb hem gisteren gezien en onder luid gepiep (van de octopus) zo plat mogelijk gemaakt, maar door de brievenbus gaat hij nooit passen!
Pakketpost wordt te duur zeker?
Shirley schreef:Meert schreef:Ik ben op zoek naar een hondenspeeltje die bij de Action werd verkocht. Het gaat om het roze speeltje.
[ Afbeelding ]
Ik heb hem gisteren gezien en onder luid gepiep (van de octopus) zo plat mogelijk gemaakt, maar door de brievenbus gaat hij nooit passen!
Pakketpost wordt te duur zeker?
Shirley schreef:Hier lag er maar eentje, maar we hebben meerdere Actions in de buurt![]()
Ga van de week wel even een rondje roze octopusjes doen dan [ Afbeelding ]
FuGeLiCu schreef:Ik heb voor het weekend voor een schap kleine canvas schilderijtjes gestaan, als ik nu moet gokken 15x15 of 20x20 cm. Zitten deze voorlopig nog in het assortiment of gaan ze er uit? Heb met een erg leuk schilderijtje in de hand gestaan en wil hem nu toch nog gaan halen.
En heeft action ook oortjes? (muziek luisteren)
Shirley schreef:Hier lag er maar eentje, maar we hebben meerdere Actions in de buurt![]()
Ga van de week wel even een rondje roze octopusjes doen dan [ Afbeelding ]