Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn ouders wonen in Almere, dus als het bevalt combineer ik deze winkel gewoon 1x per maand met een bezoekje.
Moet er elke keer weer om lachen
Alwiene schreef:Ja klopt, ik heb ze dan na het koken in een bak met ijskoud water gegooid en daarna nog even goed koud afgespoeld en toen waren ze eigenlijk al meteen zo koud dat het een kwestie was van even uit laten druppen en dan invriezen maar. Het belangrijkste is dus dat dat kookproces gestopt wordt door je groente en snel en goed af te laten koelen
Zelf hier in Delft ook markt, maar daar kom ik nooit. In Den Haag is hij groter, uitgebreider en goedkoper. Meestal ga ik uit mijn werk er ff snel heen , is het maar een klein stukje om rijden.
En anders ga ik op zaterdagochtend vroeg. In het weekend reis ik gratis met de trein, dus dan ben ik ongeveer 1.50 aan de tram kwijt totaal. Dan moet ik alleen binnen een half uur weer de tram terug hebben. Maar dat lukt meestal wel, omdat ik weet wat ik nodig heb en eerst ff snel een rondje race om te kijken waar het goedkoper is en dan ga ik kopen
Dat wist ik niet..
Lekker bij de patatjes ofzo

Nu wat extra prei en champignons als vulling erbij en dan krijg ik het hopelijk vandaag op.
nientje78 schreef:Je kunt daar dus gewoon naar binnen zonder dat je een of ander pasje nodig hebt?
Is gewoon voor particulieren. Ik zag nog wel veel meer lekkers en goedkoops. Over een paar weekjes gewoon nog een keer gaan en dan eens kijken wat ze hebben. Het zijn allemaal eenmalige partijen dus op is op.
volgende keer wat meer meenemen. 

De Lidl is 2 maanden dicht en nu hebben we al 4 weken boodschappen gehaald bij de AH van Euroshopper en dat valt me ook alles mee