kleur de bloem gaat zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annet_Dottie schreef:Ik heb eindelijk een leuk tuin setje gevonden, ga hem morgen ophalen. 2 week neuzen op marktplaats verder eindelijk iets gevonden![]()
[ [url=m/lFpojM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Keell94 schreef:Annet_Dottie schreef:Ik heb eindelijk een leuk tuin setje gevonden, ga hem morgen ophalen. 2 week neuzen op marktplaats verder eindelijk iets gevonden![]()
[ [url=m/lFpojM.jpg]Afbeelding[/url] ]
leuk setje, vind alleen een ronde tafel totaal niet handig
hebben nu ook een ronde en ben aan het speuren naar een rechthoekige, past bijna niks op een ronde tafelwil je een keer met zijn 4en BBQ past er bijna niks op
Annet_Dottie schreef:Heb ik ook aan gedacht een bank, Picknicktafel of kleine set maar dit is net wat compacter zodat ik het nog eens op kan pakken en kan verplaatsen, hij komt op het terras maar daar is hooguit tot half 1 's middags zon, dan is ie volgens mij zelfs al weg dus ik zal er niet de hele dag zitten, m'n plan is nu toch wel om weer lekker bruin te worden deze zomer dus met stoel de zon achterna
Kirstenn schreef:Hoi allemaal,
Ik lees al een tijdje mee en heb ook eerder al wat gevraagd over tuinontwerp enzo.
Inmiddels hebben we iemand gevonden die voor ons een leuk ontwerp heeft gemaakt en die het ook voor een schappelijke prijs gaat uitvoeren
Heeft iemand ervaring met keramische tegels? Hij raad dat aan omdat we een tuin op een noorden hebben dus snel groene aanslag door de schaduw. We zijn alleen bang dat het te glad wordt...
Als jullie t leuk vinden kan ik het ontwerp wel delen? Misschien weer inspiratie voor anderen. Ik zal sowieso voor en na foto's plaatsen, maar we moeten nog even wachten voordat het wordt uitgevoerd.