Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
1234 schreef:Ik ben ook opzoek naar een nieuwe mobiel. Ik heb nog 4 maandenMaar omdat je vanaf 4 maanden voor het aflopen van contract al mag verlengen, ben ik nu al opzoek naar wat voor mobiel ik zou willen
![]()
Heb abbo bij T-mobile en daar blijf ik ook.
* Ik zoek een mobiel die óf los te koop is tot ongeveer €300,- (dan kan ik sim only erbij nemen)
* óf mobiel met abonnement tot ±€27,- per maand. (met ±90 minuten bellen en 500 mb internet)
K wil een goede mobiel waarbij de accu lang meegaat. Heb momenteel een Samsung Galaxy S2, en de accu is waardeloos, evenals dat het intern geheugen erg snel propvol zit (ondanks SDkaart die erin zit), dus lekker veel intern geheugen zou ook fijn zijn.
Het schermformaat maakt niet heel erg uit, maar een koelkast als mobiel, zoals de Galaxy note ofzo, is niet zo praktischDus niet té groot maar ook niet te klein scherm. Goede camera en dat soort features is mooi meegenomen.
Voorkeur voor Samsung of Sony, maar ook LG kan.
Wie heeft dé goede telefoon?![]()
Tot nu toe is mijn blik gevallen op telefoons zoals LG Optimus G pro, Sony Xperia Z1, Samsung Galaxy S4 active.
Verder niet erg veel verstand van de goede smartphones. Dus ik hoor graag de tips voor andere smartphones!
Ben nu zelf ook de aanbiedingen in de gaten aan het houden, zowel voor losse telefoons als met abonnement van T-mobile.
Quad schreef:@hierboven, in combi met abonnement of los toestel? En tot welk budget?
1234 schreef:Oeii hoop ook voor je dat hij gefixt wordt!
En is de LG G2 mini wat? Is ook alsnog groot scherm, maar is wel goedkoper dan de LG G2
Weet alleen niet of daar ook zo'n goede accu in zit. Voordeel van deze is dat er wél uitbreidbaar geheugen in kan, SD kaartje ofzo. Maar heeft wel minder werkgeheugen.