Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:Heel mooi dat donkerblauw! Twijfel zelf of het bij ons niet te donker wordt, onze keuken is niet zo groot. Maar vind het in elk geval erg mooi!
_San87_ schreef:Misschien een side table achter de bank waar je wat op kan zetten (een lamp en/of lange slanke vaas, een grote lijst, een plant, oid). Zo kan je nog eens afwisselen en in hoogtes werken.
annepaardoes schreef:Wij zijn hier bezig met twee slaapkamer en ik had groen licht van mijn man om de muren roze te maken en een druk behang te kiezen.
[ [url=m/744TlI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan komt er nog een rood/oranje gordijn te hangen.
[ [url=m/HjHcJ2.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kleurstaal. Gordijn moet ik nog bestellen.
_San87_ schreef:Hoe groot is de ruimte?
Als die vrij groot is zou ik voor een vergelijkbare donkere kleur als in het behang gaan en dat op de muur zetten die grenst aan het behang (mooi behang, trouwens!). En dan eventueel 1 muur een wittint.
annepaardoes schreef:Wij zijn hier bezig met twee slaapkamer en ik had groen licht van mijn man om de muren roze te maken en een druk behang te kiezen.
[ [url=m/744TlI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan komt er nog een rood/oranje gordijn te hangen.
[ [url=m/HjHcJ2.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kleurstaal. Gordijn moet ik nog bestellen.
Amigo_tje schreef:neen, 1 muur. en tegenovergesteld het hout met de stenen.
De 2 lange zijmuren zijn totnutoe nog onbeslist qua kleuren.
Amigo_tje schreef:_San87_ schreef:Hoe groot is de ruimte?
Als die vrij groot is zou ik voor een vergelijkbare donkere kleur als in het behang gaan en dat op de muur zetten die grenst aan het behang (mooi behang, trouwens!). En dan eventueel 1 muur een wittint.
Onze living is ong 40 m² groot. De korte muren komen dus dat papier erop en tegenovergesteld het hout met de stenen
[ [url=m/ns4bnR.jpg]Afbeelding[/url] ] de stenen, foto van uit de winkel, vuurvast ivm ijzeren houtkachel.
[ [url=m/j0jvt7.jpg]Afbeelding[/url] ]de houten latjes, idee van manlief vooralma schijnt heel goed te zijn achter tv enzo.
diegene die onze muren gestukt heeft zei van wit te nemen. Maar ik hou nie van puur wit. Zelfde blauw als papier zou best mooi zijn idd, maar dat gaat de ruimte erg donker maken.
_San87_ schreef:Aaah, dan zou ik er alsnog voor kiezen één muur in dezelfde kleur als het behang te doen. En dan de vierde kleur een wittint. Je plafond is denk ik ook wit, dus ik denk dat het wel meevalt met hoe donker het wordt. Helemaal als je ook gewoon ramen erin hebt
.
annepaardoes schreef:Als ik goed kijk in het behang zitten er licht grijze “spatjes” in. Ik zou die licht grijs. Of net wit af en richting grijs nemen. Echt wit steekt erg af.
[ [url=m/eWv54H.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de kleur “gentle marble” van flexa.
[ [url=m/XXorCT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is “arctisch grijs” van Gamma.
Of misschien meer richten op die “gouden” accenten?
[ [url=m/CP9i2m.jpg]Afbeelding[/url] ]
“Wild wonder” van flexa.