Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jes schreef:Janine1990 schreef:Help!
[ [url=m/urjhW9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8of5gw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik krijg in mijn hele huis glasweefselbehang. Maar hoe zouden jullie deze hoek muur/plafond oplossen?
Bedoel je qua afwerking?
Het huis wat wij hiervoor huurde had van die 90° profielen op de hoeken.
karijn schreef:Heel goed vastplakken vrees ik.
Doubtless schreef:Pfff Janine dat is een lastige muur! Geen idee hoe je dat netjes kunt maken?
Ik had gisteren de voorstrijk aangebracht & ben vanavond begonnen met de betonverf. Vind het zelf echt mooi
Woonkamer, Incl nieuwe lampen
[ [url=m/kdrJw3.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de slaapkamers:
[ [url=m/y52nGb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wjxUq7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/C7Gihc.jpg]Afbeelding[/url] ]
De verf is nog nat, dus structuur klopt nog niet.
Doubtless schreef:Een cementvloer! Primer is ter bescherming en om te voorkomen dat vloeistoffen direct opgenomen worden. nu gaan er 2 lagen betonverf op zodat het er strak uitziet & de vloer wat prettiger aanvoelt. Er ligt vloerverwarming onder, dus voelt gelukkig ook niet kil aan!
Doubtless schreef:Pfff Janine dat is een lastige muur! Geen idee hoe je dat netjes kunt maken?
Ik had gisteren de voorstrijk aangebracht & ben vanavond begonnen met de betonverf. Vind het zelf echt mooi
Woonkamer, Incl nieuwe lampen
[img]m/kdrJw3.jpg[img]
En de slaapkamers:
[img]m/y52nGb.jpg[img]
[img]m/wjxUq7.jpg[img]
[img]m/C7Gihc.jpg[img]
De verf is nog nat, dus structuur klopt nog niet.
Janine1990 schreef:DubbelDun schreef:@Doubtless: je kunt speciale trappen huren voor in trapgaten.
Je bedoelt mij? Dat is namelijk het probleem niet. De afwerking is het probleem.
LdJ schreef:Ik kom even uit mijn mee-lees hoekje om onze badkamer te laten zien!
[img]m/Q8PbkB.jpg[img]
Rechtsboven is het begin, toilet stond in dezelfde ruimte als de douche+wasbak met een muur ertussen. Rechtsboven de afvoeren ed verleggen. En de overige twee foto's van hoe het nu is! We zijn er erg blij mee!
Dit is overigens het enige stukje in huis wat 'af' lijkt te worden! Dus ik kan niet wachten om zoals een aantal van jullie druk te maken over verf!
Doubtless schreef:Een cementvloer! Primer is ter bescherming en om te voorkomen dat vloeistoffen direct opgenomen worden. nu gaan er 2 lagen betonverf op zodat het er strak uitziet & de vloer wat prettiger aanvoelt. Er ligt vloerverwarming onder, dus voelt gelukkig ook niet kil aan!