Hier in de woonkamer in elke hoek 2, dus 8.
En in de keuken ook 8. En nog kom ik tekort

Ik dacht trouwens dat je zó een andere contactdoos op je muur kon schroeven; ik wist niet dat je dan complete leidingen moest verbouwen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kentaro schreef:Ze zitten alleen nooit op de juiste plek allemaal...........![]()
Wij hebben er in onze nieuwbouw woning ook behoorlijk wat, maar dan zitten er toch net weer een paar achter een kast nu...

In de woonkamer in elke hoek 2 en halverwege aan elke kan nog 1, dus 12 stopcontacten in totaal. In de keuken ook meer dan genoeg. Alleen zijn ze de grote hal bij de voordeur een beetje vergeten. Hoewel daar misschien een stopcontact zit in de meterkast. Daar heb ik nog niet naar gekeken.
Of je haalt gewoon zo'n koeienhuidje van de Ikea, die is mooi glad en straks aan de achterkant doordat er al een laagje opzit.
Ben je echt zo klaar
en ik wil geen echte bloemen oid gebruiken uiteraard. 
Ook eettafel erin gezet. 2 lampen gekregen van zijn ouders en zo doen we het met wat resten. Verder een heel mooi bed gezien van ikea, de grijsbruine hemnes. Helemaal verliefd, maar met een goede mattras ook weer prijzig! Ik zoeken en zoeken, was er via ebay een hemnes bed te koop inclusief mattras. Ophalen alleen, bed was nog in verpakking, idem voor mattras. Hadden we gekocht aangezien ze waterschade hadden in eigen huis, maar daarna toch voor een groter bed gegaan, dus wij hadden een bed! Iets goedkoper dan nieuw, dus dat scheelt altijd. Van mijn ouders hadden we een nieuwe mega indesit koelvrieskast gekregen en zijn ouders schonken ons het bed. Mijn vriend zei oh, dat bed staat vlakbij dus wij naar zijn ouders om het bed op te halen, blijkt het vlakbij londen te zijn dus 1.5 uur rijden!!! (woon in engeland, vandaar). Het was dus een dagtrip! Vroeg opgestaan, gereden naar londen, bed opgehaald, terug naar huis, bed in elkaar gezet, bank opgehaald, die naar boven en in elkaar gezet en we waren klaar voor de verhuizing! Het huis is verre van klaar. We willen nog erg veel dingen halen zoals allereerst een wasmachine en een kledingkast, maar dat komt allemaal wel. Als het goed is hebben we een wasmachine vanaf volgende week en dan een maand later hebben we de kledingkast en daarna komen dingen als een koffietafel, extra kasten voor in de badkamer, keuken etc. een 1 persoonsbed voor in de 2e slaapkamer (logeerkamer voor familie en vrienden, als ze mij willen opzoeken vanuit Nederland).