Zal mijn ervaringen hier delen straks.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DebGizmo schreef:lijkt me dat ook zij aan de nederlandse eisen moeten voldoen kwa etenswaren
Aranel schreef:Alwiene schreef:Carola, je kan anders ook bij de Megafoodstunter kijken voor gebak, als je het kwijt kan in de diepvries tenminste. Ze hadden daar verschillende soorten gebak voor erg weinig van de week.
Ik ben er net even wezen kijken en wat een aanbiedingen inderdaad zeg!!![]()
Heb 3 euro uitgegeven en daarvoor had ik +- 20 kleine gehaktballetjes en +- 10 kipdrumsticks. Bevalt het, dan ga ik daar voortaan al mijn vlees en taart halen, haha.
Verder op de markt 2 dozen aardbeien voor 2 euro, daar heb ik net ff een lekkere shake van gemaakt
wemkelover schreef:Yucca schreef:Ik heb bijna 5,50 euro bespaard door vier 4-packs coca-cola in te slaan bij de c1000.
Dat zijn leuke aanbiedingen! Vond de euroweken toch wel leuker dan de aanbiedingen nu...
Als je het huismerk neemt, die van c1000 weet ik zo niet uit me hoofd maar bijvoorbeeld es van ah, betaal je 0,29 cent per fles en 0,25 statiegeld. Bespaar je nog meer!
Plien91 schreef:magriet schreef:Blijven paprika's kanpperig als je ze in de vriezer doet? Ben altijd zo bang dat ze slap worden
Bevroren in de pan gooien en je merkt er niks van! Maar je kan ze niet meer eten als lekker rauw snackje tussendoor.
Alwiene schreef:Vooral goed opletten dat je het afkoelen in (ijs)koud water niet vergeet na het blancheren, anders gaat het kookproces nog door en dan worden ze inderdaad niet lekker.
Olympia schreef:afgelopen zaterdag vroeg naar de markt geweest
6 paprika's (1 euro)
10 grote kiwi's (1 euro)
4 appels (55 cent)
3 grantaatappels (1 euro)
2 rode uien ( 25 cent)
Bak aardbeien ( 1,25)
En ik was net 5 euro kwijt
Bananen waren bij de Hoogvliet inde aanbieding en heb ik er 3 meegenomen, waren 40 cent ofzo
Dus voor 5.40 hebben wij de hele week fruit om shakes mee te makenEn paprika's en de uien voor de wokgerechten en burrito's