Op zich niks tegen pootjes, maar deze vind ik te plomp, mede door die dikke plank die er ook nog onder zit.
Maris
Geplaatst: 02-09-16 12:03
Ha, wat een prachtige foto !
Lynn_Nikita
Geplaatst: 02-09-16 12:34
DubbelDun schreef:
Op zich niks tegen pootjes, maar deze vind ik te plomp, mede door die dikke plank die er ook nog onder zit.
n volgens mij is het eigenlijk geen opzetkast maar een gewoon kastje wat op de grond moet en dat lijkt ook zo als je ze incl pootjes op elkaar zet. Ziet er onstabiel uit en veel te grof
MamaMiesje
Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-16 20:43
Jullie hebben gelijk hoor (en de poezen pech ) ; ze mottuh d'r af
Ja, eens, poten dr af! Wel leuk idee om zo een buffetkast te maken.
Over buffetkasten gesproken, heb mezelf een flink project op de hals gehaald. Het is de bedoeling dat dit een blijvertje wordt. En dan vind ik de kleur heel wat lastiger dan als het voor iemand anders is!
Zonder flits. De wax moet er nog op, maar ik moet nog even nieuwe clear wax bestellen en als de wax dan goed uitgehard is, leggen we hem even op z'n kant en halen de poten eraf.
Kast is klaar, qua verf en was Nou alleen nog die lelijke poten eraf. Morgen hubs even lief aankijken; it's a two man job
Maar goed, je zou denken: "Het mens heeft net 6 weken vakantie achter de rug, waarom ging ze toen niet aan de klus?" Altijd hetzelfde he: eerst 5 weken nodig om bij te trekken en dan moet de klas alweer ingericht en dan ben je ineens al weer twee weken aan het werk
Anyhow, ik heb de volgende MP advertentie al weer aangeschreven: een eettafel van 89 x 134 met Queen Anne pootjes en vier bijpassende stoelen Über kitsch, maar ik ga er iets geks/moderns mee doen denk ik.
Moest heldere was bijbestellen en heb ook het boek besteld, eens kijken of ik daar wat inspiratie uit kan halen
PussInBoots
Geplaatst: 09-09-16 22:41
Queen Anne pootjes, love it! Sowieso beetje kitsch moet kunnen, al je het goed combineert is het prachtig.
Mijn kast schiet op, verven is bijna klaar en een gedeelte staat al in de was. Mijn kamer lijkt wel een werkplaats, maar neem het even voor lief, wordt mooi al zeg ik het zelf!
MamaMiesje
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-16 23:14
Mooi welke kleur is dat, Paris Grey?
dems75
Geplaatst: 10-09-16 05:46
Echt zoooo mooi! ik was even een tijdje inspiratieloos...teveel gedaan in mijn vakantie. Nu het weer donkerder wordt, krijg ik weer wat zin om de kamers boven aan te pakken. Die zijn nu heel basic maar moeten nog "aangekleed".
PussInBoots
Geplaatst: 10-09-16 07:31
MamaMiesje schreef:
Mooi welke kleur is dat, Paris Grey?
Eigen mix, ik had nog blauw en donker grijs, bij elkaar in en dit was het resultaat.