Kaka schreef:Heg lekker op een koude dag doen, kun je lange mouwen aan. Is ook beter voor de heg, takken binnenin de heg kunnen niet direct zo goed tegen zon. Tegen het onkruid zou je ook een ecologische onkruidverdelger kunnen gebruiken, dat maakt het krabben daarna een stukje makkelijker. Krabben is wel de meest effectieve manier om het weg te krijgen, maar het blijft een gevecht tegen de bierkaai. Ben je net klaar, kun je weer opnieuw beginnen. Alternatief, en op zich vind ik dat wel bij jullie mooie grillige tegels passen, is een mooie kruiper waar je ook overheen kunt lopen, zoals kruiptijm of kruipkamille.
Tuinsets worden veel op Marktplaats aangeboden. Een oude houten tafel kan met wat schuur- en oliewerk al snel weer een 2e leven tegemoet.
ik ga eens op marktplaats neuzen, de stoelen op zich zijn nog goed maar de tafel is zo gammel als wat en om met zijn 4en lekker aan te eten ook veelste klein
niet echt handig een ronde tafel haha.
We huren het en helaas mogen we geen drastische dingen veranderen aan de tuin (uiteraard wel potten neerzetten en plantjes en dergelijke maar alle tegels eruit enzo mag dan weer helaas niet
vind dat plantenvak in het midden ook totaal niet handig, ik heb een grote hond die er steeds doorheen banjerd. had eigenlijk een verhoogd iets moeten zijn maargoed.
heg wilde ik zowieso niet op een zonnige dag doen haha, heb het al heel snel erg warm denk dat ik dan van me stokkie ga
dus lekker op een koude bewolkte dag