Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:Mijn ereader wil niet meer op de wifi, foutmelding blijft. Hele fabrieksinstellingen teruggezet, nog steeds foutmelding. Dus nu kan ik helemaal niks meer…
TessaxQuincy schreef:Hoi!
Na 1.5e maand gebruiken toch besloten om mijn Kobo Libra Colour te gaan verkopen. Ik vind 'm niet fijn en kan er niet aan wennen. Vind 'm slecht reageren soms als ik bijv iets wil markeren (met mijn vinger lukt dat bijv soms helemaal niet en moet ik het met de pen doen, die ik niet altijd bij me hebt) Ook gebruik ik de schrijf functie minderen dan ik verwacht had. En ik vind 'm toch te groot en te zwaar. Als ik 'm gewoon vast heb terwijl ik in bed lig valt mijn hand in slaap.
Nu zit ik te denken aan een Kindle. Hebben jullie ervaringen met Kindle, zo ja welke en wat vinden jullie er van?
TessaxQuincy schreef:Hoi!
Na 1.5e maand gebruiken toch besloten om mijn Kobo Libra Colour te gaan verkopen. Ik vind 'm niet fijn en kan er niet aan wennen. Vind 'm slecht reageren soms als ik bijv iets wil markeren (met mijn vinger lukt dat bijv soms helemaal niet en moet ik het met de pen doen, die ik niet altijd bij me hebt) Ook gebruik ik de schrijf functie minderen dan ik verwacht had. En ik vind 'm toch te groot en te zwaar. Als ik 'm gewoon vast heb terwijl ik in bed lig valt mijn hand in slaap.
Nu zit ik te denken aan een Kindle. Hebben jullie ervaringen met Kindle, zo ja welke en wat vinden jullie er van?
TessaxQuincy schreef:Ik ga voor een Kindle paperwhite (de nieuwste versie) want blijkbaar zijn er ook amper kindles te koop in nederland.
Ik heb ook zo'n ding!
Deze heb ik
[ Afbeelding ]
en dan gecombineerd met deze:
[ Afbeelding ]
Leest het echt heel fijn!
cursebreaker schreef:TessaxQuincy schreef:Ik ga voor een Kindle paperwhite (de nieuwste versie) want blijkbaar zijn er ook amper kindles te koop in nederland.
Ik heb ook zo'n ding!
Deze heb ik
[ Afbeelding ]
en dan gecombineerd met deze:
[ Afbeelding ]
Leest het echt heel fijn!
Heb je toevallig een linkje van die bovenste? xD
Ik gebruik momenteel een siliconen hoes dan met die pop socket wat ook wel fijn in de hand ligt, maar wil toch dat ding ook eens proberen en eventueel cadeau doen aan een vriendin wie dat ook graag wilt. Het ding kunnen neerzetten/bevestigen ergens en dan handsfree kunnen lezen lijkt me wel wat