Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 20:38

Ja, het model van Samsung staat me heel erg aan, en veel mensen zeggen dat ze fijn zijn :)

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 20:53

HorseLove28 schreef:
Ja, het model van Samsung staat me heel erg aan, en veel mensen zeggen dat ze fijn zijn :)

En een S4 mini dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 20:54

Te duur

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:14

demo_love schreef:
Ik heb nu een S2 plus. Het is een leuke mobiel geweest, maar inmiddels wel echt verouderd en traag.

Iemand ervaringen met motorola moto X?

Mooie telefoon welke veel reviews krijgt.

horselove28, wordt wel lastig zo. :+
Je wilt een toestel wat aan behoorlijk wat eisen moet voldoen, en je wilt er wel een langere tijd gebruik van maken, daar kom je eerlijk gezegd niet mee weg met een verouderd toestel die geen updates meer ontvangt en niet al te beste hardware heeft en waar je later problemen mee krijgt omdat die traag is.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:45

HorseLove28 schreef:

Maar waarom niet die moto g die word genoemd hier?
En waarom allemaal verouderde toestellen kiezen die duurder zijn?
Daar heb je veel korter plezier van en over enkele maanden wil je ze al door het raam naar buiten mikken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:48

Had net een filmpje gekeken; Samsung Core vs Motorola Moto G.

Moto G heeft inderdaad scherper beeld en is sneller etc. Maar je kan hem dus niet uitbreiden met een Micro-Sd.. :?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:56

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:57

Motorola spreekt me op de een of andere manier niet aan, maar dat is misschien het onbekende ervan. Ik heb nu de moto G en moto X nog op m'n lijstje staan.

Verder vind ik de sony Xperia SP, Samsung S4 mini en LG L90 heel gaaf.
Xperia SP en S4 mini hebben nog geen android 4.4, maar die update is voor beide toestellen wel aangekondigd.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 22:01

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 22:03

O, oke, maar welke Motorola is dan het beste, die SD kaart enzo heeft?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 22:06

Die kan ook op 4g en dat kan wel een voordeel zijn zeker als je langer met een toestel wil doen en er met een beetje geluk steeds meer 4 g masten zullen komen.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 23:08

HorseLove28 schreef:
O, oke, maar welke Motorola is dan het beste, die SD kaart enzo heeft?

Wil je een abonnement met 4G dekking ben je momenteel het beste af met KPN, ik heb vrijwel overal 4G,zelfs op plekken waar ik niet eens 3G Had.
Je hebt de Motorola Moto G 16GB, deze is binnen je budget en heeft geen 4G en is niet uitbreidbaar maar voor het meeste gebruik prima te doen. Mijn Nexus 5 heeft ook 16GB maar heb ik ook bij lange na niet vol te krijgen.

Edit: de Motorola Moto G 4G is Momenteel nog niet / nauwelijks verkrijgbaar, net niet uiteraard. De verwachting is dat het binnenkort breed verkrijgbaar is, begin half juli.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 07:31

Aha, oke. Maar wat vinden jullie van de G510 dan?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 12:06

Heb ik toevallig gisteren schermpje van vervangen voor broertje van mijn vriendin. Telefoon is mwoah, hij doet het maar is niet snel. Er zijn veel betere opties.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 17:04

Ik mag over een maandje verlengen en zit ook al een tijdje te kijken naar een andere telefoon.

Op mijn lijstje staan nu:
Lg g2
Lg nexus 5
Samsung galaxy s4
Sony xperia Z1 / Z1 compact
Huawei Ascend P7

Quad: hebben al deze toestellen de update naar Android 4.4?

Wordt nog moeilijk kiezen 8)7

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 18:42

Ja, al deze toestellen hebben Android 4.4.

Zal voornamelijk erom gaan wat je belangrijke eisen zijn voor een toestel. De G2 heeft zelfde hardware als de Nexus 5 maar heeft grotere accu en betere camera.

De Galaxy S4 heeft iets minder snelle hardware maar prima middenmotor.

De Xperia Z1 is vrij lomp, wel voordeel met water en stofdichtheid. De compact heeft problemen met krassende achterkant en heeft wel erg snelle hardware in een compacte behuizing.

De Huawei Ascend P7 moet ik de reviews echt nog van afwachten, is qua uitstraling een combinatie tussen een iPhone en de Xperia Z1, je moet ervan houden maar op papier lijkt het een leuk toestel, maar wel qua prestaties de mindere van de bovenste 4.

Bij welke provider zit je en wat zijn de abonnementskosten en eisen?

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 18:45

Ik zit nu bij Hi, maar kan vanaf volgende maand overstappen naar een andere provider. Mijn voorkeur gaat nu het meest uit naar de G2 vanwege de camera vergeleken met de nexus 5.

Zal ongeveer 20 euro per maand willen betalen met maximaal 100 euro bijbetaling. Dan is Tele 2 volgens mij het voordeligst.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:41

Ik zit nu ook bij Hi, vooral vanwege 4G. Betaal 32,50 voor 3GB, 100 minuten en onbeperkt sms. Gratis Nexus 5 via Belsimpel.

Bij Belsimpel betaal je €84 erbij en €50 cashback.
Let wel, bij Hi kan je al 6 maanden van te voren verlengen, overstappen kan pas binnen 2 maanden en voor 1 maand einde contract.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:48

Ja weet ik ;) mijn contract loopt tot 16 september, dus kan na 16 juli overstappen naar een andere provider.

32 euro pm is voor mij, als arme student :+ , momenteel te veel

De cashback van de G2 loopt helaas tot 30 juni, dan kan ik nog niet overstappen.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:56

Ik zou dan tegen die tijd nogmaals even bekijken, nu is het nog te vroeg dus.

Lees je wel in in de beschikbare telefoons, op Tweakers en andere reviewsites.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:58

Heeuujj,, heb de Motorola Moto G 4g gevonden, eerst wist ik niet hoe die heette _O- Ze hebben hem bij belsimpel.nl voor 207,- :)

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:05

Horselove,
Ik heb de galaxy core en ik ben er heel blij mee. Ik heb er flinke apps op staan (candy crush, my horse, facebook etc.) en hij wordt dr niet trager op. Zeker ook aantal keren laten vallen en kapot gaat ie niet. Ik weet even niet zo snel wat jou eisen waren (en of ie daaraan voldoet), maar ik vind het een hele fijne telefoon!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:06

HorseLove28 schreef:
Heeuujj,, heb de Motorola Moto G 4g gevonden, eerst wist ik niet hoe die heette _O- Ze hebben hem bij belsimpel.nl voor 207,- :)

Helemaal mooi toch!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:13

De Motorola Moto G 4G wordt hem :j

De Galaxy Core en de Motorola had ik al in een filmpje gezien (Galaxy Core vs Motorola Moto G ), beeld was veel scherper dan die van de Core. De Moto G was ook veel sneller. Alleen de camera was vgm niet beter dan die van de andere.

Omdat de Samsungs en de Huawei's slechter bleken te zijn, moest ik maar over het model heen kijken. En nu ik hem beter bekijk vind ik hem ook mooier :') En de 4G is top, want de sd kaart die de eerste niet had, zat me toch dwars...

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 22:09

Zeer verstandige keuze, laatste Android versie, bijna standaard Android en als een van de eerste met een update. 4G snelheid is mogelijk, microsd kaart ook en een goed scherm. Wat wil je nog meer. :Y)