. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. 

)
leuk dat je t uit mag zoeken!
. Alles is smaak natuurlijk, maar persoonlijk zou ik de pui ook zwart doen. Achter de blinde muur is fotobehang misschien een optie? Zandkleur op de muur en cognac stoelen lijkt mij een goede optie eigenlijk.
DubbelFun schreef:Dit inderdaad. Maar wauw, wat een mooi huisGouden deuren zou ik ook niet doen. Niet omdat het niet mooi zou staan, maar als je ze eens zat wordt (of de rest van de goudaccenten) dan vervang je die niet 1-2-3.

Dit is de hal, er gaat ook een glazen deur naar de keuken. Die is heel donkerbruin met twee verschillende marmer bladen en licht en brons details.
. _San87_ schreef:Die van ons zit op 1.10, dat is boven de stopcontacten. Daar zou ik ook voor kiezen, stopcontacten zijn zo klein, dat het van een afstandje eruit ziet alsof je stukken vergeten bent, denk ik.
Altijd fijn als je een wat ouder huis hebt waarin wat beweging is geweest in de vloerbalken. Aan de ene kant zit ik met 1.10m onder het stopcontact, aan de andere kant moet ik dan naar 1.09m. Maar misschien wel het beste, om een kruislijnlaser te gebruiken en dan de onderkant van de stopcontacten aan te houden. Of bij allemaal de bovenkant van de stopcontacten, die zit op +/- 1.21m. Dan komt hij net boven de vensterbank van het raam uit.
! In de woonkamer (zelfde ruimte als keuken) hebben we op de accentmuur een wat lichtere kleur blauw, zodat het blauw mooi overloopt naar die van de keuken (als je op de bank zit zie je zowel keuken als die muur). We hebben ervoor gekozen om de deuren en handvaten zwart te doen en met goud accenten aan te brengen (denk aan bijv bloempot, beeldjes, fotolijsten, dat soort dingen). Zo voelt het modern maar toch luxe. Zou zelf niet zo snel kiezen voor gouden deuren, denk dat dat al best snel veel/heftig wordt. Eulogy schreef:Heb je een foto van jullie keuken?Wij overwegen donkerblauw met wit blad nog, ben benieuwd hoe het bij anderen is. Zijn jullie kraan, spoelbak etc gewoon rvs of iets anders?

.