karijn schreef:Ik ben niet degene die iets met een regenboog zoekt
Pardon
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:Kirstenn schreef:Wat voor ramen zijn 't qua open zetten? Als ze naar binnen gaan is raambekleding die je op het raam maakt wel handig. Veneta heeft dat bijvoorbeeld (sowieso een aanrader voor raambekleding)
Heb je ervaring met hun? Ze zijn echt niet duur.
Janine1990 schreef:PSvanLot schreef:Heb je ervaring met hun? Ze zijn echt niet duur.
Ik heb ervaring met Veneta... Echt meer dan positief! Zelf ingemeten en geplaatst. Met de video's die ze daarvoor hebben is het meer dan duidelijk geweest.
Verder kwalitatief heel goed!
Emita schreef:Wat is jullie mening over een inbouwprullenbak? Wel of niet? Ik zou het graag willen ivm ruimtebesparing maar mijn ouders zeggen dat ik het niet moet doen omdat het gigantisch gaat stinken...
daantjuhhh schreef:Emita schreef:Wat is jullie mening over een inbouwprullenbak? Wel of niet? Ik zou het graag willen ivm ruimtebesparing maar mijn ouders zeggen dat ik het niet moet doen omdat het gigantisch gaat stinken...
Ik heb een kleintje in mijn keukenkastje.
Van stank heb ik geen last. Maar ik doe er geen dingen in die extreem stinken. Als ik etenswaren heb die niet goed meer zijn dan gooi ik dat direct in de container buiten.
Emita schreef:Wat is jullie mening over een inbouwprullenbak? Wel of niet? Ik zou het graag willen ivm ruimtebesparing maar mijn ouders zeggen dat ik het niet moet doen omdat het gigantisch gaat stinken...