Wat een weer vannacht. Ik moest werken tot 12 uur, toen al flitsen van alle kanten en dat werd alleen maar meer! Ik heb nog nooit zoveel flitsen gezien en het ging maar door! Veel water gevallen ook.
Ik had een slaapdienst, maar zat op met 2 clienten die bang waren. Werd dus een extreem kort nachtje en vanochtend nog door moeten werken. Morgen weer zoiets?
Ik ga de was maar ophangen geloof niet dat er voorlopig iets aankomt en de wind is sterk dus de was is snel droog
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-19 13:53
Het is nu al een tijdje code oranje tussen 18:00 en 21:00 voor Utrecht. We zullen het zien. Ik moet zeggen dat Jolien het vaak wel bij het rechte eind heeft en die verwacht weer veel paasei…
Laatst bijgewerkt door Agossie op 07-06-19 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Tsja... Bij de eerste lijn eeze week kwam code oranje nadat de bui al over was. Bij de tweede lijn kwam code oranje binnen een uur voordat het losbarstte. Dus vandaag wilden ze niet meer afgaan, denk ik, en kwamen ze uuuren van te voren met code oranje en jawel... er was geen onweer, niet eens harde regen en de wind was ook niet zo dat ik de trailer met kabels vast zou moeten zetten...
tine10
Geplaatst: 08-06-19 06:12
Dat vind ik toch te gemakkelijk gezegd hoor. Wij hebben ook geen last gehad. Vannacht eindelijk wat regen gevallen en nu dan wat hardere wind, maar verder geen noodweer. Maar even verderop flinke schade. Als ze dan geen code hadden afgegeven, was daar weer gemopper over.
En de 1e keer was de waarschuwing toch echt ruim op tijd hoor.
Maar goed, vandaag gaan we op wedstrijd. Hopelijk gedragen de ponys zich in deze wind.