Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarjanB schreef:Wij hebben ook koele kleuren met een cognac stoel en dat staat erg mooi. Weet niet of de stoel cognac is?[ [url=m/xgDDrr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ceetje_bokt schreef:K*t roepen en opnieuw schilderen. Heb ooit in dezelfde situatie gezeten en dat is heel erg vervelend, maar ik was wel blij dat we alles opnieuw geschilderd hebben.
Doubtless schreef:Ik zie de paniek niet gianti? ziet er toch mooi uit?
Ik heb alle vloeren in de primer gezet! En de lampen hangen:
[ [url=m/YCiHFV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lampen zijn van echt hout, ben er zo verliefd opkomende dagen de vloeren coaten!
BloemBloem schreef:M_D_H schreef:Bloembloem, misschien een stomme vraag hoor, maar zou jij een foto kunnen maken van de lichtinval terwijl je alle panelen op de stand open hebt staan?
Bij je shutters bedoel ik dan![]()
Ben wel benieuwd hoe het er uit ziet qua lichtinval namelijk
Ja hoor, dat wil ik wel, zal het morgen voor je doen. Het weer zal ook een rol spelen, als je nu naar buiten kijkt lijkt het wel herfst
Maris schreef:Ik werd ook helemaal gek van die kleurkaartjes, want in de winkel dacht ik dan DIT is DE kleur, maar in mijn woonkamer ( met licht uit het noorden ) was zo'n kleur dan tig keer donkerder. Maar goed, het scheelde me uiteindelijk wel heel veel blikken verf kopen en verven. Alhoewel de kleur nu wel anders is als ik in gedachten had, want ik was al die kleuren zo zat !