Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chanen schreef:Gisteren had ik zoiets raars... Ging boodschappen doen bij de Appie en had nog wat statiegeldflessen staan van Appie eigen merk, dus die dacht ik mooi in te kunnen leveren. Ik heb die flessen wel vijf keer in dat apparaat gestopt, maar kreeg ze telkens terug met de melding dat ze niet werden ingenomen. Terwijl het eigen merk is en er duidelijk op de flessen staat dat er statiegeld op zit. Was al helemaal vergeten ze in te leveren en had mijn boodschappen dus al bij de kassa staan waardoor ik maar geen moeite heb gedaan om er naar te vragen. Volgende keer toch maar weer proberen, want het had me toch aardig wat gescheeld. Heeft iemand anders hier wel eens last van gehad?
caro29 schreef:Ik ben er gisteren achtergekomen dat ik in de buurt grote pakketten groente en fruit voor max 10 euro kan bestellen. Is bij een groothandel. Supervers en voor 4 personen. Iedere week een nieuwe samenstelling. Helaas vandaag te laat met bestellen. Ik ga dit samen doen met een vriendin. Wij gaan dan een combi pakket groente en fruit doen.
Alwiene schreef:Carola, je kan anders ook bij de Megafoodstunter kijken voor gebak, als je het kwijt kan in de diepvries tenminste. Ze hadden daar verschillende soorten gebak voor erg weinig van de week.