Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
inepeet schreef:Kan iemand mij helpen?
Ik heb al een hele tijd de Iphone 5s en had hier nooit problemen toe, tot nu.
Ik krijg mijn Iphone niet gesynchroniseerd! Ik heb nog 13gb ruimte over, dus dat is absoluut niet het probleem. Als ik in Itunes de knop synchroniseren indruk, krijg ik een melding dat mijn Iphone niet gesynchroniseerd kan worden, omdat deze niet gestart kan worden...
Ik heb de nieuwste updates, dus ik vind het probleem echt niet!
Dorus schreef:Voor internet heb je standaard safari, maar je kan ook andere internet browsers downloaden als je wilt.
Whatsapp is een app waarmee je elkaar berichtjes kan sturen net als sms. Echter maakt deze app gebruik van internet.
Ik gebruik mijn iphone voornamelijk voor facebook, internet, whatsapp en diverse spelletjes.
Shiloh schreef:apps waarbij je data moet binnen halen verbruiken internet ja. De meeste dus wel. Maar whatsapp, email, nu.nl en zo, die verbruiken echt bijna geen data, echt maar heel weinig. Gewoon geen filmpjes kijken en zo als je niet op wifi zit, en dan komt het wel goed.
Hij onthoudt de verbindingen die je hebt gemaakt met wifi en maakt automatisch verbinding als hij een netwerk waar je al eens ingelogd bent herkend. Moet je wel je wifi aan hebben staan natuurlijk, maar als je die zelf niet uit zet gaat die niet zomaar uit.