Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik heb het niet, maar ik zet de mijne aan als ik de vloer eerst geinspecteerd heb haha. Eerder op verdwaalde sokken van de kids of knutselspullen dan poep perse trouwens
. Het navigeren door het huis zou met de L40 beter moeten gaan doordat er een beter systeem opzit om objecten te herkennen. Verder maakt hij de dweil schoon met warm water, wat denk ik beter is. Hij reinigt zijn plankje van het basisstation zelf, dat moet ik nu handmatig doen 1 a 2x in de week. Dat duurt 1 minuut of zo, het is niet veel werk maar goed alles telt. En ik dacht dat de L40 een tricut borstel heeft. En dat is handiger met huisdieren, want dan loopt de borstel niet vast in haren, maar snijdt ze stuk. Je kunt wel een losse tricut borstel kopen voor de L10 ook, maar heb je harige beesten lopen zit het er op de L40 al bij
Hannanas schreef:Ik zou ook de l40 doen! Wij hebben die, echt zo fijn. Precies om de redenen die diddykong aangeeft.
Ps: echt wel een beetje misleiding dat de prijzen nog steeds zo goed zijn! Maar dat hou je wel. De L40 ultra complete was vorig jaar in de Black-friday duurder dan dit jaar. Dat blijf je houden, ieder jaar stunten ze extra en de nieuwe uitgebrachte modellen zijn weer de nieuwe duurdere types. Wij hebben er toen met een hele goede aanbieding meer voor betaald dan ze nu zijn.
Ik had hem dit jaar hier niet willen missen haha!
. Alsnog heel blij met de L10 trouwens. Ik heb geen tapijt, dus dat scheelt ook. Wel denk ik dat ik los even de tricutborstel aanschaf. Maar voor de rest heb ik geen klachten. Ze stofzuigt en dweilt elke dag, huis is nog nooit zo schoon geweest
. 

Faniek schreef:Wij waren tot voor kort heel blij met de Dreame X50 Ultra, maar helaas leegt hij zijn afvalbakje niet meer in het zakje en moet die nu voor reparatie opgestuurd worden. Ik hoop heel hard dat hij wel heel snel terug is.
Ondertussen zag ik dat Dreame niet stil heeft gestaan en in nog geen jaar tijd aardig wat nieuwe modellen op de markt zijn gekomen. Destijds dachten we als we ooit een nieuwe keuken doen dan nemen we de Master met de automatische aansluitingen. Wat denk je, nieuwe keuken kwam opeens met spoed wegens riooloverstroming, vergeten dat we een Dreame wilden inbouwen![]()
Ondanks geen tricut borstel houdt die van ons het wel heel goed met 2 verharende Aussies en 5 katten, maar doordat bakje niet meer automatisch leegt wel problemen af en toe tot we er achter kwamen.
Storm schreef:Wat vreselijk. Ik heb een oude kat, dat gaat vaker mis. Daarom zet ik de stofzuiger allen aan als ik thuis ben.

IMANDRA schreef:Faniek schreef:Wij waren tot voor kort heel blij met de Dreame X50 Ultra, maar helaas leegt hij zijn afvalbakje niet meer in het zakje en moet die nu voor reparatie opgestuurd worden. Ik hoop heel hard dat hij wel heel snel terug is.
Ondertussen zag ik dat Dreame niet stil heeft gestaan en in nog geen jaar tijd aardig wat nieuwe modellen op de markt zijn gekomen. Destijds dachten we als we ooit een nieuwe keuken doen dan nemen we de Master met de automatische aansluitingen. Wat denk je, nieuwe keuken kwam opeens met spoed wegens riooloverstroming, vergeten dat we een Dreame wilden inbouwen![]()
Ondanks geen tricut borstel houdt die van ons het wel heel goed met 2 verharende Aussies en 5 katten, maar doordat bakje niet meer automatisch leegt wel problemen af en toe tot we er achter kwamen.
Tell me your secrets haha, we hebben nota bene dezelfde type honden ook
veneri schreef:of ziet hij venzelf dat hij er dit keer wel door kan als de tafeltjes er niet staan op dat moment?
even geen zin in