Fun-da deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rien10

Re: Fun-da deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 09:58

Wel met champagne bij het zwembgad. Ik denk dat het expres gedaan is. "Kijk ons eens even lekker gewoon zijn, hier kan je wonen, het is geen toonzaal" Zoiets

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 10:01

En dat doe je met van die gele schoonmaakdoekjes? Ik weet het niet... Ik vind het een slechte presentatie van het huis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 10:06

Volgens mij zijn dit zelfgemaakte foto's ofzo want dit is echt slecht. Ook overal die honden in beeld.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 10:13

Flygill schreef:
Volgens mij zijn dit zelfgemaakte foto's ofzo want dit is echt slecht. Ook overal die honden in beeld.

:+ zo zien ze er wel uit....

paasei wat een rommel in die keuken hahaha, spelletje: zoek de 15 objecten die hier niet thuis horen :')

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 10:32

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 11:05

Ik ben nu echt dingen gaan zoeken op iedere foto _O-
Het is echt een hele slechte presentatie. De "beste" foto's zijn die korrelige foto's die overduidelijk niet tegelijk gemaakt zijn, gezien de verschillen in inrichting en gebrek aan rommel. Ook de plattegronden lijken oud te zijn, want die zijn net zo korrelig en onleesbaar.

Die honden an sich vind ik nog niet zo'n probleem als die op foto's staan, maar als je foto 34 bekijkt dan vraag ik me af of dat eigenlijk wel de bedoeling was, want daar piept links ook nog iemand achter de muur uit in een vang houding. Maar de misplaatste items op diverse foto's en gewoonweg gruwelijke rommel in de keuken is echt niet goed.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 11:45

pol013 schreef:
En hier is iemand eindeloos creatief geweest met materiaal: https://www.funda.nl/koop/2470-retie/hu ... t-steen-2/

Tegels, marmer, hout en glas :wow: geloof niet dat ik er wil wonen maar hier heeft iemand met veel liefde gebouwd.

Toch denk ik dat je, wanneer je er een rustiger en één geheel van maakt, er echt een ontzettend leuk stekje aan hebt! :j

Een vangrail als tuinafrastering... Dat kan nog weleens een interessant interieur worden... :D
En ze stellen niet teleur :+ :') https://www.funda.nl/koop/haren-gr/huis ... agveld-88/

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 11:52

Cayenne schreef:
pol013 schreef:
En hier is iemand eindeloos creatief geweest met materiaal: https://www.funda.nl/koop/2470-retie/hu ... t-steen-2/

Tegels, marmer, hout en glas :wow: geloof niet dat ik er wil wonen maar hier heeft iemand met veel liefde gebouwd.

Toch denk ik dat je, wanneer je er een rustiger en één geheel van maakt, er echt een ontzettend leuk stekje aan hebt! :j

Een vangrail als tuinafrastering... Dat kan nog weleens een interessant interieur worden... :D
En ze stellen niet teleur :+ :') https://www.funda.nl/koop/haren-gr/huis ... agveld-88/

Niks voor mij maar ontzettend leuk gedaan. Echt een leuk huis zo.

@cayenne: die in retie is super leuk zelfs. Alleen al die tegels, al dat marmer etc. Het voelt bijna misdadig om dat er uit te slopen.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 11:59

Een hoop jatwerk aan bordjes.

hedwig1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 12:00

Flygill schreef:
Wij hebben bij ons boven bewust schrootjes geplaatst: https://www.funda.nl/koop/de-rips/huis- ... rslaan-11/ En zoals het in de beschrijving wordt omschreven 'voor het landelijke effect' :D

Er zaten van lelijke gebroken witte smalle schrootjes in, en die vonden wij niet zo fraai. Maar een saai wit plafond past ook niet bij ons, dus vandaar deze keuze.

Bah wat vreselijk al die opgezette dieren, zelfs als kleedje op de bank.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 13:11

hedwig1 schreef:
Flygill schreef:
Wij hebben bij ons boven bewust schrootjes geplaatst: https://www.funda.nl/koop/de-rips/huis- ... rslaan-11/ En zoals het in de beschrijving wordt omschreven 'voor het landelijke effect' :D

Er zaten van lelijke gebroken witte smalle schrootjes in, en die vonden wij niet zo fraai. Maar een saai wit plafond past ook niet bij ons, dus vandaar deze keuze.

Ik kan het interieur toch wel waarderen :P wat is daar mis mee...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 13:13

Cayenne schreef:
pol013 schreef:

Wat een afschuwelijk huis. En waarom een vangrail??

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 13:16

listiglistje schreef:
hedwig1 schreef:

Ik kan het interieur toch wel waarderen :P wat is daar mis mee...

Ik vind het ook wel een prima huis.
Maar ik vind de hoeveelheid opgezette dieren hier enorm meevallen.

Spoiler:
En volgens mij is dit het huis van Flygill, dus wat mij betreft mag de toon ook iets genuanceerder

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 13:32

Ik heb even geteld en ik zie een kleedje op de bank, een fazant en twee schedels. Ik heb hier huizen voorbij zien komen met meer dode beesten in het interieur :+

En idd, het is het huis van iemand in dit topic, dus iets aardiger mag ook wel :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 13:50

Het is inderdaad mijn huis. En we hebben een nepkoeienhuid van ikea op de vloer, 2 schedels, een fazant opgezet door de opa van mijn vriend en vos op de bank. Ieder zijn smaak natuurlijk, maar je doet net alsof ik overal dode beesten heb liggen.

Spoiler:
ook jammer om zo het topic te komen binnenvallen

Je hoeft het niet mooi te vinden hoor, het huis is gelukkig goed verkocht aan mensen die het geweldig vonden. De grap van de eeuw, deze mensen zijn vegan maar konden ons interieur wel waarderen.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 14:05

Suzanne F. schreef:
Cayenne schreef:

Wat een afschuwelijk huis. En waarom een vangrail??

Op de een of andere manier doet dit huis me denken aan een huis uit The Sims 1, waarbij je zoveel mogelijk objecten in het huis zet om de waardering omhoog te krijgen, of het nou bij elkaar past of niet.

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 14:08

Flygill schreef:
Het is inderdaad mijn huis. En we hebben een nepkoeienhuid van ikea op de vloer, 2 schedels, een fazant opgezet door de opa van mijn vriend en vos op de bank. Ieder zijn smaak natuurlijk, maar je doet net alsof ik overal dode beesten heb liggen.

Spoiler:

Je hoeft het niet mooi te vinden hoor, het huis is gelukkig goed verkocht aan mensen die het geweldig vonden. De grap van de eeuw, deze mensen zijn vegan maar konden ons interieur wel waarderen.

Ik vind het juist leuk, zou het zelf niet zo doen maar smaakvol is het zeker. Lekker tuin ook met heerlijk grote schuur/garage. De negatieve reacties snap ik niet.

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 14:12

Flygill schreef:

Spoiler:

Ik wist nog niet dat het jou huis was maar ik vond het juist een mooi geheel. Mooie kleur groen. Ook de keuken passend. En dan dat oranje erbij. Leuk gedaan. En inderdaad mooie schrootjes plafonds

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 14:15

Ik plaatste de link niet om complimenten over ons huis te krijgen maar meer om te laten zien dat je ook schrootjes op een andere manier kan hebben dan de gebroken witte haha.

Het is een heerlijk huis, we wonen er pas 3 jaar en waren totaal niet van plan om al weg te gaan. Maar goed, we hebben nu een boerderij gekocht met 1.5 hectare grond erbij zodat we de paarden aan huis hebben straks. <3 Hopelijk kunnen we dat huis net zo eigen maken als dit.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 14:43

Leuk huis Flygill! Ik vind jullie keuken heel erg tof :j

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 15:01

rien10 schreef:
Een hoop jatwerk aan bordjes.

Volgens mij is het iemand die in de wegenbouw werkt (gezien de vlag en de vangrail), dus ik denk eigenlijk dat er niets mee is.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 16:24

Dan is het jatten van de baas.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 16:37

rien10 schreef:
Dan is het jatten van de baas.

Want het is natuurlijk onmogelijk dat dit in goed overleg is gegaan :')

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 16:45

Dat weet ik niet. Jij ook niet trouwens.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 16:54

Flygill schreef:
Ik plaatste de link niet om complimenten over ons huis te krijgen maar meer om te laten zien dat je ook schrootjes op een andere manier kan hebben dan de gebroken witte haha.

Het is een heerlijk huis, we wonen er pas 3 jaar en waren totaal niet van plan om al weg te gaan. Maar goed, we hebben nu een boerderij gekocht met 1.5 hectare grond erbij zodat we de paarden aan huis hebben straks. <3 Hopelijk kunnen we dat huis net zo eigen maken als dit.

Hele gave woning, heb er echt van genoten zo door de foto's heen kijken..
Vind de schedel wel heel gaaf wat er aan de muur hangt.