Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Maar dan moet er wel flink veel grond bijzitten. Want zo duur gaat agrarische grond ook niet weg. En vaak is maar een deel perceel wonen en de rest gewoon agrarisch.
Daarbij.. had je de VP maar beter in moeten zetten. Dan had je die misser niet moeten maken.
Suzanne F. schreef:Ik denk dat er nu wel een keerpunt aan zit te komen. De rente gaat stijgen. Zit al bijna op het punt waar ik 7 jaar geleden op gekocht heb. Zou het gedoe in Oekraïne daar ook mee te maken hebben?
Suzanne F. schreef:Ik denk dat er nu wel een keerpunt aan zit te komen. De rente gaat stijgen. Zit al bijna op het punt waar ik 7 jaar geleden op gekocht heb. Zou het gedoe in Oekraïne daar ook mee te maken hebben?
Fitzroy schreef:Dus de gekte is nog niet voorbij![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem wel knijp. Volgende week afloop voorbehoud financiering. Kopers moeten hun eigen huis nog verkopen.
opisop_shop schreef:Wij kregen gisteravond mail van de makelaar dat de huurwoning die ik vorige week heb bezichtigd in Oostenrijk voor ons is per 1 mei![]()
![]()
![]()
Dus nog even flink doorvlammen hier met de laatste puntjes op de i en dan kan volgende maand ons huis in de verkoop!
Malenka schreef:Hier gaf het bedrijf dat het energielabel heeft toegekend aan interesse te hebben in het kopen van de woning... Dat voelt ook wel een beetje vreemd.