Lego

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eclair98

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 11:38

Weet iemand hoe het zit met de Lego x van Gogh set? Is die nou alleen voor VIPS te bestellen? Ik wordt er niet heel veel wijzer van op internet :*

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 12:20

eclair98 schreef:
Weet iemand hoe het zit met de Lego x van Gogh set? Is die nou alleen voor VIPS te bestellen? Ik wordt er niet heel veel wijzer van op internet :*

Zoals ik het lees gaat ie uiteindelijk beschikbaar worden voor iedereen maar kunnen VIPs eerder al bestellen

EDIT Deze site zegt het volgende:
Citaat:
Want to get your hands on this van Gogh LEGO set? If you’re a LEGO VIP or a MoMA member, the piece will open to you on May 25 here. Don’t hold either of those prestigious titles? You’ll need to wait for one extra week to snag the set when it lands on the global market June 1, which you can do here. Set your alarm to pick up your very own buildable version of van Gogh’s iconic masterpiece and welcome the post-impressionist painter and his work into your home.

EDIT2 Volgens mij is bij Lego VIP zijn trouwens zo makkelijk als een account hebben voor hun site. Dus als je niet wilt wachten dan kan je je bij ze registreren en thats it denk ik

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 14:09

Ja voor vip hoef je alleen maar te registeren. Kun je ook punten verzamelen waarmee je ook leuke dingen kunt doen dus zeker een aanrader.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 17:03

Ik heb de boomhut besteld en krijg 2 sets erbij :D

RenskeFrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 19:02

Dat raket kamertje enzo? Leuk :D

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 19:10

Ja en de kinderkermis :D

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 07:39

Is iemand hier toevallig bekend met het inwisselen van de VIP punten van de Lego voor in de winkel? Kan je die kortingsbonnen al thuis activeren of moet dat echt als je pas voor de kassa staat?
Ik probeer erachter te komen, maar wordt niet echt iets wijzer..

lazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 08:54

Kan online, krijg je een code in je mail

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 10:20

Ik heb gister nog een laatste miniblok bestelling gedaan. Ze gaan er helaas inderdaad mee stoppen binnen een paar dagen al -O- . Mooie aanbieding daardoor tweede set halve prijs. Wel kleinere pakketten dit keer. Die waren er niet eerder nu stonden ze erbij. Bb8, r2d2 en yoda. Een kloostertje onder een stolp en een bruikbare :D bloempot met een grappig figuurtje erbij. Goofy met een sneeuwpop kreeg ik er gratis bij de allerlaatste die ook niet meer op de site stond. Nu kan ik lang vooruit gelukkig.

Ik heb gratis twee minivitrine kastjes gekregen via mijn vader. Daar passen de meeste sets leuk in.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 22:42

Afbeelding
Zoet bezig weer met de draaimolen.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-22 18:12

Afbeelding

Gaan we weer *\o/*

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 18:16

Oeeh wat heb je besteld?

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-22 18:22

De mini versie van The haunted mansion.

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 18:39

Mini versie van de haunted mansion? Die heb ik nog niet voorbij zien komen.

M'n vriend heeft de Atari besteld, we zijn nou bezig met de formule 1 McLaren te bouwen.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 19:03

mijn man heeft de Titanic van lego gezien op Facebook en is driftig op zoek naar een goedkoper exemplaar dan bij de Brick shop..... (1000 euro).
Dat is is 1 meter 30, waar zou ie in vredesnaam moeten staan?????

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 19:09

Ah l iek leuk

Die titanic is wel gaaf, misschien tweedehands te vinden, en de maat. Die is wel pittig ja. :+ Misschien hoog aan de muur op een plank?

Hier twee kadootjes gekregen. **\O/** Tenminste een is al even binnen, de tweede is kennelijk net in bestelling. :oo Naast mijn miniblokjes waar ik gestaag mee doorga trouwens,

Die binnen is al is de delorean met een bijpassend t shirt. <3

De andere is de ecto 1 met wederom een bijpassend shirt. :D

Beiden ver buiten mijn financiele mogelijkheden op dit moment maar wil ik zo graag bouwen/aanschaffen voor ze weer uit de handel zijn. Twee films waar ik echt gek op ben sinds ze in de bioscoop zijn gekomen. Ik ben een blij mensje :))

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 18:42

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 19:00

Hier sinds een jaar weer een Lego set gekocht die ik morgen in elkaar ga zetten. Ik lees dus erg graag mee hier.

Vraagje, weet iemand of Lego land Scheveningen ook echt leuk is? Lego land Duitsland en Denemarken staan hoog op de lijst om een keer naartoe te gaan maar in de tussentijd benieuwd of Lego land Scheveningen ook wat is?

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-22 19:13

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 23:03

Ik heb van Lego speed champions de James Bond auto inmiddels binnen. Ik heb daarnaast de ansichtkaart van Londen gekocht. Dus we kunnen weer aan de slag :j

Ik ga in september met een vriendin naar Engeland en met name naar Londen. Maar we kwamen erachter dat vrij dichtbij een Legoland aanwezig is in Windsor wat we toch kunnen combineren met Windsor Castle. Dus dat laten we niet schieten natuurlijk :D Daar wil ik zeker ook nog een Lego pakketje kopen.

Legoland Denemarken ben ik twee keer geweest maar echt jaren geleden al , wat ik mij kan herinneren vond ik het toen al heel leuk ! Meeste attracties zijn wel echt gericht op kinderen / familie. Maar het miniatuur gedeelte is echt zo leuk!

duikpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 08:07

C_arola schreef:
Hier sinds een jaar weer een Lego set gekocht die ik morgen in elkaar ga zetten. Ik lees dus erg graag mee hier.

Vraagje, weet iemand of Lego land Scheveningen ook echt leuk is? Lego land Duitsland en Denemarken staan hoog op de lijst om een keer naartoe te gaan maar in de tussentijd benieuwd of Lego land Scheveningen ook wat is?

Volgens mij heb je in Scheveningen alleen toegang met kinderen bij je,heel vreemd toch ? voor volwassenen zijn er speciale meetings ofzo.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 08:29

Ik zag het op de website inderdaad, wil er met kinderen naartoe gaan maar twijfel of het echt de moeite waard is voor een aantal uren of dat we beter naar Duitsland/Denemarken kunnen gaan.

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 10:16

Een opmerking van een meelezer :)
Als je naar Denemarken gaat, ga dan naar Lego House. Als fervente bouwer is dat veel leuker dan Legoland zelf. Dat is leuk, begrijp me niet verkeerd, maar het is een pretpark. Lego House gaat veel meer over de Lego en het bouwen.

Edit: Zo te zien is dat in Scheveningen meer als Lego House dan als Legoland. Maar je mag daar niet zonder kinderen naar binnen dus? Wat raar!

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 15:28

Indy_Mouse_9 schreef:
Een opmerking van een meelezer :)
Als je naar Denemarken gaat, ga dan naar Lego House. Als fervente bouwer is dat veel leuker dan Legoland zelf. Dat is leuk, begrijp me niet verkeerd, maar het is een pretpark. Lego House gaat veel meer over de Lego en het bouwen.

Eens! Wij zijn net terug uit Denemarken (zonder kinderen :D ) en vonden Lego House veel meer de moeite waard!

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 16:32

Wij zijn vandaag naar de LEGO land discovery center geweest. Was op zich leuk, maar zonder kind zou ik er niet snel naar toe gaan. De attractie en film zijn leuk, maar binnen een half uur sta je dan weer buiten.