Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eclair98 schreef:Weet iemand hoe het zit met de Lego x van Gogh set? Is die nou alleen voor VIPS te bestellen? Ik wordt er niet heel veel wijzer van op internet
Citaat:Want to get your hands on this van Gogh LEGO set? If you’re a LEGO VIP or a MoMA member, the piece will open to you on May 25 here. Don’t hold either of those prestigious titles? You’ll need to wait for one extra week to snag the set when it lands on the global market June 1, which you can do here. Set your alarm to pick up your very own buildable version of van Gogh’s iconic masterpiece and welcome the post-impressionist painter and his work into your home.
C_arola schreef:Hier sinds een jaar weer een Lego set gekocht die ik morgen in elkaar ga zetten. Ik lees dus erg graag mee hier.
Vraagje, weet iemand of Lego land Scheveningen ook echt leuk is? Lego land Duitsland en Denemarken staan hoog op de lijst om een keer naartoe te gaan maar in de tussentijd benieuwd of Lego land Scheveningen ook wat is?
Indy_Mouse_9 schreef:Een opmerking van een meelezer
Als je naar Denemarken gaat, ga dan naar Lego House. Als fervente bouwer is dat veel leuker dan Legoland zelf. Dat is leuk, begrijp me niet verkeerd, maar het is een pretpark. Lego House gaat veel meer over de Lego en het bouwen.