Wat toevallig dat jij er zowat naast woont
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ir1ne schreef:en dat is waarom?
Victory-Boy schreef:Hahaha ... Veelerveen is een super klein dorpje met iets van 450 inwoners of zo. Er is hier inderdaad erg weinig en erg rustig. Echt een plekje voor mij dus.![]()
Ik kom uit de Randstad, dus het was even schakelen.Spoiler:
Veelerveen heeft wél ...
-Een spiritueel opleidings- en healingscentrum gelegen op een sacrale krachtplaats met 30 helende tuinen
-Een edelsteen winkel
-Een sportschool (van een oud collega van mij)
-Een snackbar
-Een opvangcentrum voor verslaafde mannen
-Een Mercedesbrug
Dat is het zo'n beetje.Ir1ne schreef:en dat is waarom?
Je hebt PB.
Victory-Boy schreef:Hahaha ... Veelerveen is een super klein dorpje met iets van 450 inwoners of zo. Er is hier inderdaad erg weinig en erg rustig. Echt een plekje voor mij dus.![]()
Ik kom uit de Randstad, dus het was even schakelen.Spoiler:
Veelerveen heeft wél ...
-Een spiritueel opleidings- en healingscentrum gelegen op een sacrale krachtplaats met 30 helende tuinen
-Een edelsteen winkel
-Een sportschool (van een oud collega van mij)
-Een snackbar
-Een opvangcentrum voor verslaafde mannen
-Een Mercedesbrug
Dat is het zo'n beetje.Ir1ne schreef:en dat is waarom?
Je hebt PB.
Qimm schreef:hobbelheks schreef:Heel gaaf! Wel knetter gereformeerd daar, op zondag kun je niets wil je verder nog enigszins een leven hebben waarbij je contacten hebt in het dorp
Tegenwoordig kun je zelfs tanken bij de doe het zelf tank op zondag, en ook een patatje halen lukt. Maar koopzondagen gaan er never nooit niet komen
pillow schreef:Qimm schreef:
Tegenwoordig kun je zelfs tanken bij de doe het zelf tank op zondag, en ook een patatje halen lukt. Maar koopzondagen gaan er never nooit niet komen
Alsof het zo rampzalig is dat je geen koopzondag hebt.
Chiave schreef:Ik las altijd mee in Funda deel één, maar haak ook aan voor Funda deel twee. Zijn druk op zoek naar een huis rond Den Bosch en vonden dit pand. Ik heb ervoor gekozen het niet te delen toentertijd, bang voor kapers. Maar na nader onderzoek: kaap gerust.Is er zo slecht aan toe... Maar wel bijzonder.
https://www.funda.nl/koop/gameren/huis- ... traat-6-8/
mysa schreef:Bof jij even met die sacrale krachtplaats en helende tuinen om de hoek!
Rebecca schreef:Chiave schreef:Ik las altijd mee in Funda deel één, maar haak ook aan voor Funda deel twee. Zijn druk op zoek naar een huis rond Den Bosch en vonden dit pand. Ik heb ervoor gekozen het niet te delen toentertijd, bang voor kapers. Maar na nader onderzoek: kaap gerust.Is er zo slecht aan toe... Maar wel bijzonder.
https://www.funda.nl/koop/gameren/huis- ... traat-6-8/
Prachtig pand ! , ben wel benieuwd wat er allemaal mis mee is