Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maandag 26 augustus 
Kunnen we die lekker aandoen als het straks kouder weer wordt 

z'n nieuwe verslaving....

Dus Tamme en Splash mogen die leeg eten
Had wel flink actie verwacht, maar het verse groene gras was toch wel veel interessanter 

Schouder aan schouder staan ze te eten 

Alleen de palen staan er nog, maar ze blijven braaf 'achter het hek' 

Tamme heeft nogal een crush op Jay, dus dat was wel even spannend.. zeker omdat er nagenoeg geen stroom meer op het draad staat!
Het leverde de nodige gilletjes van Jay op en mannelijke brullen van Tamme
Maar gelukkig is het verder rustig gebleven! Tamme en Jay zijn nog nooit zo dicht bij elkaar geweest, dus ben blij dat het goed ging
En het heeft nog mooie foto's opgeleverd ook
Hier een voorproefje van m'n mobiel.. de mooie foto's staan nog op m'n camera en zal ik morgen laten zien

Nu eens kijken hoe we hem er verder uit kunnen laten zien als bak 

En Kevin van ons af slaan 

[ITP] M'n knappe mannen op hun nieuwe plekje..
Dus dan maar nu 

Nymphe schreef:Net weer bijgelezen, liep een mooi stuk achter door de vakantieWel lekker veel te lezen
Ben nu stiekem wel heel benieuwd van welk merk jouw klompen zijn! Zien er erg gaaf uit!
Zal er vast op staan! 
sporten schreef:Wat een geweldig droom plekje, lijkt mij heerlijk zo in de bossen samen te rijden en alles in en om je huis zo te hebben
Het is echt helemaal fantastisch om ze zo dichtbij te hebben, en om zoveel moois in de buurt te hebben en dit samen te kunnen delen is helemaal super 

Meneer stond zich op z'n gemakkie vol te vreten aan gistende appels onder het afdakje bij het huis 

Maar hij komt in ieder geval alweer wat bij...
Wat ben ik toch al gek op deze plek

Betrapt op z'n eerste keer plassen met pootje omhoog!!

En mooi stukje heide ontdekt in de buurt
Zo leuk om over die kringelkrangelpaadjes te rijden en dan ineens op zo'n open stuk terecht te komen

Van vriendje gehad toen we eindelijk m'n paarden op onze eigen 'stal' konden zetten
Eens in de zoveel tijd heb ik wel eens een trainings- handelspaardje om in/door te rijden en we vonden het wel een leuk idee om hier in de toekomst een stalnaam aan te hangen 

Helaas kunnen we het natuurlijk niet vergelijken met een jaar zonder isolatie, maar we wilden het toch wel graag voor de winter gedaan hebben. Nog iets wat op ons isolatie-lijstje staat is het dak van het huis
De spouwmuren spuiten ze vol met een soort balletjes,
op zolder was de muur blijkbaar niet helemaal dicht aan de binnenkant 

Zo jammer dat ik daar niet bij was
Uiteraard staat Brego vooraan om hem te troosten 

Die erg blij was met zelfs deze kleine doosjes
Cats will be cats 

Z'n vacht zag er niet meer uit.... Neem een mooie langharige hond, they said... it will be fun, they said 

mijn achternaam
En heerlijk, jullie uitrijgebied!