Dank iedereen weer voor de leuke reacties

Nymphe schreef:Net weer bijgelezen, liep een mooi stuk achter door de vakantie

Wel lekker veel te lezen

Ben nu stiekem wel heel benieuwd van welk merk jouw klompen zijn! Zien er erg gaaf uit!

Dat ga ik voor je opzoeken
Zal er vast op staan! 
sporten schreef:Wat een geweldig droom plekje, lijkt mij heerlijk zo in de bossen samen te rijden en alles in en om je huis zo te hebben
Dankjewel
Het is echt helemaal fantastisch om ze zo dichtbij te hebben, en om zoveel moois in de buurt te hebben en dit samen te kunnen delen is helemaal super 
Aangezien we de maandag van de week al hadden gehad, zal ik die week maar verder afmaken 
Dinsdags gewerkt en jullie hebben al mogen meegenieten van het aanblik toen we thuis kwamen.. namelijk: Tamme kwijt
Meneer stond zich op z'n gemakkie vol te vreten aan gistende appels onder het afdakje bij het huis 

Ze hebben de wei bak ook al flink leeggegeten:

En omdat Tamme nogal verliefd is op Jay en de accu van het stroomapparaat zo'n beetje leeg is, hebben we 'm vandaag maar even in een aparte wei gezet, met een goed hek tussen hem en Jay.. tot groot verdriet van Splashy 

Brego doet weer lekker maf 
's Avonds lekker Jay'tje nog gelongeerd 

Die komt ook steeds beter in z'n vetjes te zitten.. we zijn er nog lang niet
Maar hij komt in ieder geval alweer wat bij...

En weer een mooi sfeerbeeld
Wat ben ik toch al gek op deze plek

En dit is toch ook wel heel fijn wakker worden, scheetje is 't zo 

Brego wordt een mannetjeeee!!
Betrapt op z'n eerste keer plassen met pootje omhoog!!
Spoiler:
Tot nu toe ook gelijk de laatste keer 

Woensdagavond lekker ritje gereden, vriendje mee op de fiets
En mooi stukje heide ontdekt in de buurt
Zo leuk om over die kringelkrangelpaadjes te rijden en dan ineens op zo'n open stuk terecht te komen

Omdat het nu toch wat kouder wordt 's avonds, met de laatste voerronde voor 't eerst m'n custommade bodywarmer aan gehad
Van vriendje gehad toen we eindelijk m'n paarden op onze eigen 'stal' konden zetten
Eens in de zoveel tijd heb ik wel eens een trainings- handelspaardje om in/door te rijden en we vonden het wel een leuk idee om hier in de toekomst een stalnaam aan te hangen 

Donderdag zijn de spouwmuren geïsoleerd, we hopen dat het een wijze investering is geweest
Helaas kunnen we het natuurlijk niet vergelijken met een jaar zonder isolatie, maar we wilden het toch wel graag voor de winter gedaan hebben. Nog iets wat op ons isolatie-lijstje staat is het dak van het huis
De spouwmuren spuiten ze vol met een soort balletjes,

Die we nu nog overal vinden
op zolder was de muur blijkbaar niet helemaal dicht aan de binnenkant 

Door het boren van gaten in de voegen van de muur..

.. spuiten ze de balletjes via dikke slangen in de spouwmuur:

Deze arme jongen stapte achteruit de ladder af, zo de 'vijver' in
Zo jammer dat ik daar niet bij was
Uiteraard staat Brego vooraan om hem te troosten 

Vrijdag werd de nieuwe lading hooi geleverd.. nadat we deze hebben opgevoerd, kunnen we ons eigen hooi gaan voeren.. ben zo benieuwd wat ze ervan vinden! 

En nog even een lekker ritje met Tamme gemaakt 

Waarna ie natuurlijk lekker het zweet van zich af rolde 

En even kwam vertellen hoe leuk we het wel niet hebben gehad 

Toen werden de deuren geleverd 

En heb ik het pakketje van Smeedijzeren Beslag uitgepakt, tot groot genoegen van Flits
Die erg blij was met zelfs deze kleine doosjes
Cats will be cats 

We hadden wel een engerd binnen zitten... 

Die zwarte engerd ook maar 's onder handen genomen
Z'n vacht zag er niet meer uit.... Neem een mooie langharige hond, they said... it will be fun, they said 

Maar hij ziet er wel weer spik en span uit

Gewoon 2 nagenoeg dezelfde foto's, omdat ie zo leuk is

Het weekend wilde ik eigenlijk voor later bewaren, maar omdat ik de maandag ook al had verteld, toch een klein tipje van de sluier van zaterdag