Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. De teststrips gaven in het begin een pH van 7,8 aan, dus de maximale hoeveelheid Ph- die er per keer in mag had ik erin gedaan. De dag erna nog eens getest, en de strips leken hetzelfde aan te geven dus nog eens de maximale hoeveelheid erin. Toen ik de volgende dag testte neigde het opeens eerder naar 6,8. Ik dacht, zal wel meevallen dus ik voeg de chloor toe. De strips gaven 0 ppm aan dus de hoeveelheid toegevoegd om 1,5 ppm te krijgen, ga ik de volgende dag testen, staat ie nog steeds op 0 ppm...
Ik snap het niet meer.. Kan iemand mij helpen? tjiftjaf schreef:Anti alg?

pmarena schreef:Ik vind dat toch niet zo charmant hoor, al dat chemicaliën gedoe in dat zwembad...kan dat nou echt niet anders....? Door het water met een pompje in beweging te houden of iets ander onnozels?

Misschien is dat ook wel onder het zwembad te gebruiken? Of is dat een belachelijk idee 

Wat doe ik verkeerd? Pally schreef:De wanden en bodem van ons zwembad waren glibberig. Ik had er al braaf anti-alg in gegooid. Wanden en bodem met een doekje schoon gemaakt, maar nu zijn ze alweer glibberigWat doe ik verkeerd?