De keuken zit daar om het hoekje straks. Een L vorm is deze ruimte. Dus nu kijk je naar de eettafel links en de bank rechts.
Tegenslag: de vloer is nog te nat. Dus vandaag niets kunnen doen. Morgen nog een kans.Vanmiddag wordt de woning weer getaxeerd. Ben benieuwd of we al iets naar boven zijn!
Ik vind het ook echt ontzettend mooi, in mijn geval: als ik perse iets wil opschrijven doe ik dat wel ergens anders
Het staat wel heel erg mooi die tafel TS! Spannend dat de keuken er is, ben erg benieuwd naar dat eindresultaat als hij straks staat, je hebt altijd gave keukens
We hebben een heel deel al gepuzzeld. Oeh wordt mooi. Jammer dat ik nog niet een hele ondergrond kan laten zien. En de slaapkamer komt ook richting eind. Dit is de douche in de slaapkamer.
MamaMiesje schreef:Waar kijkt het keukenraam nou op uit? Ben nu gedesoriënteerd De weg! Haha heel anders he.
lrm schreef:Michelle zo ken jij het weer.[ [url=m/p6zqFM.jpg]Afbeelding[/url] ]Dit is waar de keuken nu zit?!?!
Ja! Dat is waar nu de keuken zit.Zo keek je er eerder heen haha. Anders he. Michelle dit is waar de douche nu zit. De douche zit dus helemaal in de oude badkamer. (Op de plek van de wc van die badkamer)