Ja zeker voor de avonden fijn om het dan wat meer te kunnen sluiten Het is alleen echt nog voorlopig niet af. We beginnen over een paar weken aan de slaapkamers en badkamer. Hopelijk verloopt dat weer voorspoedig!
Niet perse. Het hout is voorlopig zo goed als onderhoudsvrij. Wel wil ik de kozijnen en deuren grijs verven, is nu groen. Het schuurtje naast het huisje wil ik in diezelfde kleur grijs. Jaja, ook dat wordt nog een hele klus...
Update! Mijn zusje kwam met gezin kijken bij ons huisje, voor het eerst visite! En aangezien het mooi weer was, kon ik lekker los met de tuintafel waar we aan hebben gezeten Wilde ik toch even delen hier!
Thanks!! Het is ook zó leuk om te doen! Ik moest en zou die tafelklem scoren, gevonden bij LeenBakker, en toen heerlijk naar Intratuin gegaan om de rest van de deco te vinden. En gelukt! Gezellig he?
Het geheel. Het ziet er gezellig en doordacht uit. Ik ben hier te praktisch voor. Het komt gewoon niet bij me op om zo’n ruimte wat meer aan te kleden. Achterom is/heeft blijkbaar hetzelfde.