Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cioccolato schreef:Ik ga binnenkort een chalet inrichten! Dus een erg kleine ruimte, zo groot mogelijk laten lijken en natuurlijk huiselijk.
Ik heb er onwijs veel zin in en het zal heel anders worden dan alle andere foto's hier gezien de beperkte ruimte.
De muren zijn wit en die blijven ook wit. Ik zit nu te denken aan grijze kozijnen, hoe donker weet ik nog niet. Een bruine/grijze vloer, een soort laminaat. Er komt een palletkachel in waarschijnlijk, dus we zitten aan zwart. Daarom willen we graag de meubels naar grijs en houtkleur. De gordijnen/raamdecoratie weten we ook nog niet. Richting grijs? Is het dan niet teveel grijs? Of misschien een donkergroene bank, dat leger achtige.
Heel veel om na te denken. De keukenkasten worden licht, het blad wordt donkerder. Houtkleurig waarschijnlijk.
Ik kijk hier regelmatig voor inspiratie, maar het is best een uitdaging om een kleine ruimte zo mooi mogelijk te maken. Daarbij is het ook tijdelijk, tot nieuwbouw.
Nou, hierbij mijn verslag. Ik hoop het over een poosje te kunnen plaatsen in foto's!