En hij blijft maar bezig, ondertussen is de stroom aangesloten en doet mn nieuwe buitenlampje het, binnen lamp was hij nog mee bezig toen ik naar mn werk ging. En de warmte lamp komt er los in omdat we die alleen nodig hebben met kuikentjes. Morgen gaat hij de waterleiding aanleggen
Echt ontzettend schattig! Hoe gaan de kippen straks naar buiten?
DubbelFun
Geplaatst: 14-03-18 10:21
Mooi onderkomen hoor, de kippen mogen in hun vleugels wrijven Komt er ook nog een kippen-ingang of zet je gewoon de deur open ?? En dan de 'inrichting' nog; legkasten, hangende etensbakken (tegen de muizen) en platte zitstokken (geen ronde! )
Bedankt voor de leuke reacties, zal ze straks even vertalen voor manlief
De kipjes krijgen aan de achterkant een eigen luikje, wat we 's nachts dicht kunnen zetten. Zitten hier wel wat roofdieren die ook graag kip nuggets eten helaas...
Hij weet inderdaad niet van ophouden, vandaag heeft ie een trailer vol troep weggebracht, het oude kippenhok afgebroken (en met het houtafval een kampvuur gemaakt), we hebben samen gemarkeerd waar de bak gaat komen en ik heb wat draden/koord opgerold waar we de weide omheining iets moeten gaan verplaatsen. Ook gelijk even gekeken waar we de track gaan leggen en hoe breed.
Libera
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-18 00:09
Weinig nieuws gedaan vandaag, maar wel eindelijk onze nieuwe trekker opgehaald!
Het wordt al zo ontzettend mooi, Wat lijkt me dat fijn om zo'n man te hebben. Geen gezeur, gewoon de handen uit de mouwen en dan komt er zo'n prachtig paarden/kippen Paradijs tevoorschijn. Super TS!