Ik heb net een krukje gekocht die ik niet kon laten staan. Vond em zo schattig en ben ook een beetje een koeienmeisje dus tja. Komt een plant op te staan, vriend vind t niks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BloemBloem schreef:Ik kan de bon nergens meer vinden van de vloer, heb echt voor jullie
gekeken, heb de website ook nog gecheckt, maar daar staan er zo veel op, dat ik niet meer weet welke het is
Wellicht kom ik van de week tijdens het opruimen nog wat tegen, we gaan namelijk bijna verhuizen naar ons paleisje.
vonneke schreef:MarjanB schreef:Hoe doen jullie het trouwens met oudere meubels? Gewoon op marktplaats? We hebben namelijk ook nog veel te verkopen uit het appartement, bank stoelen, eettafel met stoelen en vroeg me af of dat een beetje loopt via MP.
Ik ga het proberen. Maar het mag wel voor weinig weg.
Yonker schreef:Ik ben nog steeds op zoek naar een "kleine" tafel met stoelen voor in de keuken.. Niet zo duur omdat het een tafel voor erbij is. Ik kan gewoon echt niks leuks vinden![]()
Zelfde als een schilderij boven de bank dat is ook echt een ding wat ik maar niet naar mn smaak kan vinden![]()
Iemand nog tips?